Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: HJÄLP SNABBT SOM F*N

  1. #1

    HJÄLP SNABBT SOM F*N

    Hejsan. är skitglad att dem har fixat M2 men jag kan ej progga mitt kort. Först fick jag felmeddelande om en OCX fil och Spöket ville ej starta. Jag fixade det och nu när jag ska progga står det i statusrutan
    > ATR: 3B 24 00 30 42 30 . Sedan Programming failed, vad kan detta bero på. SNÄLLA låt mig njuta av den glada stunden med er och hjälp mig.

  2. #2
    fick det åsså men EFTER hade progammerat mit titanium funkade MII åsså. inte till så mycket hjälp men fortsätta o prova!
    ....im not lost, im on adventure.....

  3. #3

    Re: HJÄLP SNABBT SOM F*N

    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Hejsan. är skitglad att dem har fixat M2 men jag kan ej progga mitt kort. Först fick jag felmeddelande om en OCX fil och Spöket ville ej starta. Jag fixade det och nu när jag ska progga står det i statusrutan
    > ATR: 3B 24 00 30 42 30 . Sedan Programming failed, vad kan detta bero på. SNÄLLA låt mig njuta av den glada stunden med er och hjälp mig.
    Har du startat om datorn efter att du la in ny ocx fil?

  4. #4

    Re: HJÄLP SNABBT SOM F*N

    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Hejsan. är skitglad att dem har fixat M2 men jag kan ej progga mitt kort. Först fick jag felmeddelande om en OCX fil och Spöket ville ej starta. Jag fixade det och nu när jag ska progga står det i statusrutan
    > ATR: 3B 24 00 30 42 30 . Sedan Programming failed, vad kan detta bero på. SNÄLLA låt mig njuta av den glada stunden med er och hjälp mig.

    Du har väl inte testat att progga det med andra filer från skuma sidor innan filerna kom på stopstop? Du vet gör du det så kan det focka ditt kort!!! bara lite info att sånt kan kosta dig dyrt...

  5. #5
    nope har ej proggat från andra sidor litar enbart på COMHIT och STOPSTOP

  6. #6
    Dreambox 7020s, Gemini 3.30

  7. #7
    Hade samma problem:

    Se till att du inte använder "USB 3.5", utan använder bananen för att sätta kortet i Phoenix 3.58 så löser det sig förhoppningsvis.

    Edit: Jag fick alltså failed to get ATR efter att vanliga programmeringen körts klart, typ som att den släppte Phoenixläge för tidigt. Om du får detta redan från början så är det nog bara så att du glömt phoenix över huvud taget?

  8. #8
    tack för hjälpen ElFeo, den var inställd på Smartmouse läge ändrade det till Phoenix.

  9. #9
    När jag proggar får jag high speed error. Har ju funkat förut. Någon som har tips?

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Rios
    När jag proggar får jag high speed error. Har ju funkat förut. Någon som har tips?
    '

    Ta bort "High speed" i spöket kanske? En vild gissning

Liknande ämnen

  1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-11, 07:13
  2. Rippa DVD , snabbt SVAR !!!
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2005-09-19, 20:21
  3. gärna snabbt svar tack
    Av negotiator i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-13, 19:03
  4. Hexfiler snabbt StopStop funkar ej!!!!!:-(
    Av Zidan_junior i forum Viasat
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 11:09
  5. [LÖST] snabbt svar
    Av xman21 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 19:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss