Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 35 av 35

Ämne: Går det att resetta ett M II ?

  1. #31
    @ gurkburk det är testat och det är fortfarande Failed to get an ATR

    @ T-bird testat här oxå och fortfarande Failed to get an ATR och sorry jag kollade inte mina meddelanden i morse var nämligen lite trött efter en sen kväll

    @ Evex mitt eget M II funkar jättebra att programmera men inte kompisens så det har då knappast nåt med brännaren att göra

    @ pena jag har en gul MP 3.5 och som jag svarade här ovan till Evex så funkar mitt eget M II kort perfekt men inte kompisens M II

    // X-Files
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

  2. #32
    Jag hadde en likadan kort såm jag fik intte igång med MP3,6
    brände den med Infinity USB Phoenix sen fonkade den.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Jag hadde en likadan kort såm jag fik intte igång med MP3,6
    brände den med Infinity USB Phoenix sen fonkade den.
    Det vore ju bra om man kunde testa det men tyvärr så känner jag ingen som har en Infinity USB men tack för tipset ändå Pena :smile:

    // X-Files
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

  4. #34
    jag har precis samma problem som X-files enda skillnaden att mitt aldrig har funkat nån gång, jag får även error sw näe jag försöker progga. har skickat tillbaka kortet till keycard 2 ggr men får tillbaka med ett garantin utgått`va fan har dom för garantii på sina grejor är det RH garantii hos keycard.. Det va iaf sista gången jag köpte nåt från keycard den saken e säker.

  5. #35
    Ett stort tack till alla er som försökt hjälpa mig med M II kortet fast vi inte fick det att fungera.

    Det är kul att folk här på Forumet är så hjälpsamma :clap:

    // X-Files
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss