Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: Hur många?

  1. #1

    Hur många?

    Hur många kan tänkas sitta med ett MII kort?
    Det verkar ju vara ett antal...
    Är det mesta hemmapullare eller verkar det troligt att det tas betalt för att hålla dem igång med omprog.

    Konstiga frågor tycker ni som vatt me länge men man tror fortfarande gott om sina medmänniskor.

  2. #2
    JAg har inte försäljnings siffror för MII korten. Men jag vet att man har räknat ca 1.3 miljoner träffar på stopstop:s servrar vid något tillfälle efter omkodning. Sen kan man dra slutsatser efter det.
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  3. #3

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av klas
    JAg har inte försäljnings siffror för MII korten. Men jag vet att man har räknat ca 1.3 miljoner träffar på stopstop:s servrar vid något tillfälle efter omkodning. Sen kan man dra slutsatser efter det.
    mykke pengar i den här branchen - 1.3 x 400 ~= 512Mkr i årsomsättning på bara ett kort. hehe inte undra på att "maffian" har sina intressen i den här svängen.

  5. #5
    Men hallå, räkna inte in folk som bor utanför Sverige, Norge, Danmark och Finland som förlorade intäkter för CD, då det inte går att abonnera CD utanför dessa fyra länder!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  6. #6
    Vi kan nog vara lugna nu några omkodningar framöver när det gäller m2 spöket. Pratade med en kille som sa att m2 gjort bort sig igår när någon annan la ut koderna innan. Deras m2 kort säljer inte så mycket nu längre därför vill dom lura oss på att det är bara dom som fixar filerna och finns inte dom så finns inga filer därför vill dom komma med ett nytt kort. Men när nu en annan la ut filerna igår så var det som någon annan skrev här innan att dom fick panik och några minuter efter så fixade dom ett spöke!!! Kan det vara så att team pdk försöker lura på oss ett nytt kort?

  7. #7
    Det låter så.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  8. #8
    ja då kan dom suga röv!!! hoppas filerna kommer till titanium i forsättningen!!! annars blir det abbonemang. Där får jag ju ett pappaer varje månad där det står svart på vit att CD blåser mig, men hellre det än bli fockad i röven av team pdk/m2!!! Det är många som sagt det här innan men jag trode inte på det, men nu vet jag hur det står till där över!!! TITANIUM funkar ändå bäst på min 9802s...

  9. #9
    hur länge har m2 funkat?

  10. #10
    sen förra julen
    VU+

Liknande ämnen

  1. Hur många <au>on</au>?
    Av CharlieX77 i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 14:19
  2. Hur många?
    Av Lisette i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 17:34
  3. Hur många?
    Av Lisette i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 16:06
  4. Hur många MK?
    Av Stimo i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 10:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss