HUR FUNGERAR MFIX GÅR EJ ATT KÖRA MED SPÖKET HUR GÖR JAG. KAN PROGARAMERA KORTET UTAN PROBLEM MEN DET FUNGERA EJ NÄR JAG SÄTER DET I DEKORDEN KUNDE PROGRAMERA ETT KORT I GÅR NU FUNGERA DET EJ
HUR FUNGERAR MFIX GÅR EJ ATT KÖRA MED SPÖKET HUR GÖR JAG. KAN PROGARAMERA KORTET UTAN PROBLEM MEN DET FUNGERA EJ NÄR JAG SÄTER DET I DEKORDEN KUNDE PROGRAMERA ETT KORT I GÅR NU FUNGERA DET EJ
Du kan tanka ner MII fixen här:
http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=14739
klicka på filen vars comport stämmer med den som brännaren är ansluten till . Efter det är klart, kör senaste "spöket". kortet skall nu fungera.
/klas
--------------------------------------------------------
ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers
larst: Sluta skriv med bara stora bokstäver, tack.
..har faktiskt samma problem med senaste M2-filerna. Har aldrig haft några problem med vare sig spöket eller brännare.
Nu körde jag senaste spöket och allting verkade funka bra. Men några kanaler fick jag inte in. Kan det vara så att dom kodat om igen?
Nej dom kan inte ha kodat om, det funkar här.
Kör en gammal fil först, finns länk till det i read me filen som följer med spöket. kör sen den nya filen.
VAD ÄR DET SOM STÖR DIG SÅ VÄLDIGT MYCKET
MED STORA BOKSTÄVER FLOWDOWN ???????????
Samsung 9500 em via. mp3.5 m2
@algot
Om det fungerar på några kanaler så är det inget fel på kortet utan felet ligger i din utrustning.
@Kalle_nie
Att skriva med versaler är att skrika, dessutom är det tröttsamt att läsa.
Medvetat missbruk beivras :wink:
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Ok det tänkte inte på att det tolkades som skrik, ursäkta att jag med skrek.Ursprungligen postat av T-bird
![]()
Samsung 9500 em via. mp3.5 m2