Citat Ursprungligen postat av Volvo3
Citat Ursprungligen postat av babba
Citat Ursprungligen postat av T-bird
@babba
Du vet inte vem du snackar med så lägg ned, har du använt nått annat än MII till conax så har du förmodligen direkt eller indirekt även nyttjat hans kunskaper.

Take my word on it
När jag ser att ord förvandlas till handling köper jag hans snack. Inte förr! Snacka kan alla. Faktum är att M2-teamet har den enda publika lösningen till conax via M2-kort. Att bita den hand som föder en brukar aldrig vara bra. Jag har dessutom aldrig förstått den kritik som PDK får utstå.

Jag försöker alltid vara konstruktiv i min kritik på olika board. Det har jag varit här också! Lite sarkasm får man tåla!
Du är ju rent ut sagt trög! Så svårt är det väl inte att klura ut varför det är endast m2-gänget själva som har gjort mjukvara till m2???
Det är ju ungefär samma sak som att jag eller andra skulle göra egen mjukvara till original CD-kort!
Undrar vem som är trög här egentligen?! Du menar alltså att det inte går att göra mjukvara till M2? Du säger ju själv att du fixar det på 3-4 timmar om du får källkoden...Vilket jävla självmål! Dessutom går det,vad jag vet, inte att skriva till CD:s kort. Så sådär jävla clever undrar jag verkligen om du är, Volvo3! Några fler klaver du vill trampa i ,nu när du ändå är igång?? :wink: