Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: AD Teknik,s phonix brännare

  1. #1

    AD Teknik,s phonix brännare

    Är det någon som vet om några program för pic card och funcard som funckar till ADs lilla brännare mega loder vet jag om , vin explorer med, men om man vill progga vanliga pic eller fun ? vad göra.
    RJ

  2. #2
    En phoenix progger kan aldrig användas till ett tomt fun eller guldkort, oavsett fabrikat.

    Om korten däremot redan är programmerade så kan man ev underhålla eprommet, men det beror på vad det ligger för filer på dom om det stödet finns.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3

    loader

    med rätt loader och rätt progg måste det väl gå.
    RJ

  4. #4

    Re: loader

    Citat Ursprungligen postat av dreven
    med rätt loader och rätt progg måste det väl gå.
    Inte om det är en ren phoenix-brännare!

    majos

  5. #5

    Re: loader

    Citat Ursprungligen postat av dreven
    med rätt loader och rätt progg måste det väl gå.
    Problemet är att du aldrig kan få in loadern med en phoenix.
    Den kan bara utnyttjas om den redan finns.

    Som jag sa tidigare så finns det en del filer som har den "inbyggd"
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Grabbar tänk tillbaka på den gamla tiden när folk använde sådana program som Picprog och Ponyprog till sina guldkort och laddade sedan eprom med Picbined . Då använde dom Phoenixinterface .

    Mvh Kalle

  7. #7
    picprog och pony är ju rena hightech, när jag började var det pip02 eller pix som gällde (det var dos på den tiden) :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Ohh här väcks gamla dos minnen till liv ser jag, är det fortfarande någon som vet vad "cls" betydde ?
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  9. #9
    :?: Clear screen, rensa skärmen. men det funkar nog än idag det

  10. #10
    hur funkar mega loader, mighty bossom,titanium loader då. jag har sett dom som hävdar att titanium inte är något annat än ett fun.
    RJ

Liknande ämnen

  1. DiSEqC teknik
    Av Spejarn i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 01:34
  2. Brännare infiniti usb phonix
    Av swerre i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-22, 09:45
  3. Ad teknik
    Av dasse i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-09, 15:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss