Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: nokia 9802s !!!

  1. #1

    nokia 9802s !!!

    Hej
    Jag har en funkard i min motagare som jag kan titta på tv3 o.s.v sen har jag en conax modul till m2 men problemet är att jag tog ut min modul från motagare och tv3 och de andra slutade funka sen tog ut min kort stopade tillbaka och var det svart, SEN TOG JAG UT KORTET OCH STOPADE IN CONAX MODULEN OCH TV3 OCH DE ANDRA KOM IGÅNG, DETTA ÄR INTE SANT ATT EN CONAX MODUL UTAN NÅGON KORT I DEN SKA FUNKA TILL TV3 ZTV OSV.
    JAG FATTAR INTE HUR DET KAN VARA SANT?
    ÄR DET NÅGON SOM KAN SVARA PÅ DEN?

  2. #2
    du har skrivit ett liknande inlägg i CD forumet.. du behöver inte skriva samma sak flera gånger.. vänta bara nåra minuter så lär du säkert få svar.. O SKRIV MED SMÅ BOKSTÄVER!!!!! :evil:

  3. #3
    jag har inte scrivit detta för att såna som du ska komma med såna svar, tvärtom det är bara de som kan som kan svra på den och det fin är på comhit. Du behöver inte blanda dig .
    Ha en bra dag Anders 79

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av jovani
    Du behöver inte blanda dig .
    Ha en bra dag Anders 79
    precis att blanda sig gör ont om man vill vara en hel människa.

    Hur som helst.
    Om jag har tolkat ditt kryptiska inlägg rätt så har du tv3 efter att du tagit ur dina kort plus modul och sedan enbart satt i din conaxmodul igen.

    Enda förklaringen jag har om jag tolkat dig rätt är att någon har uppdaterat din box med nds.

    Denna box har ett inbyggt "fel" som gör att du kan se kanaler som du inte abonnerar på.( när den uppgraderas till nds, förenklat sagt)
    Detta är en offentlig hemlighet när det gäller denna box och det enda du kan göra är att vara nöjd och inte försöka ändra några inställningar på boxen.

    Troligen har du tv3 även när du rycker ur conaxmodulen men jag kan inte garantera att tv3 är kvar då. Själv har jag bland annat en 9802s ej nds som jag kör med p-kort och är nöjd med de kanaler jag får in.
    Auktoriserad julmusttestare.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    du har skrivit ett liknande inlägg i CD forumet.. du behöver inte skriva samma sak flera gånger.. vänta bara nåra minuter så lär du säkert få svar.. O SKRIV MED SMÅ BOKSTÄVER!!!!! :evil:
    Instämmer till 100%!

    majos

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av jovani
    jag har inte scrivit detta för att såna som du ska komma med såna svar, tvärtom det är bara de som kan som kan svra på den och det fin är på comhit. Du behöver inte blanda dig .
    Ha en bra dag Anders 79
    Med den attityden ska du INTE räkna med hjälp/svar av alla!

    majos

  7. #7
    ni har rätt.
    men jag var nu hos en konpis och han har en motagare från CD med ca-modul till viacess och det funkade där också med bara modulen.
    det är konstig.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av jovani
    ni har rätt.
    men jag var nu hos en konpis och han har en motagare från CD med ca-modul till viacess och det funkade där också med bara modulen.
    det är konstig.

    Ja det är konstigt för jag känner endast till att "felet" finns hos 9802s
    Auktoriserad julmusttestare.

Liknande ämnen

  1. Nokia 9802s
    Av DTrix i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-23, 09:36
  2. Nokia 9802S
    Av Mirage i forum Övriga mottagare
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-11-18, 11:27
  3. Nokia 9802S
    Av kryptonit i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-20, 23:35
  4. nokia 9802s?
    Av sören i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-06, 14:06
  5. nokia 9802s????
    Av iggy i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2002-12-23, 09:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss