Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: vad gör jag för fel??

  1. #1

    vad gör jag för fel??

    Hej!
    Är det någon som kan säga till mig vad för fel jag gör när jag prog p-kort?
    Jag prog min granes kort och det var helt ok men det andra prog också det var grönt men när jag stopade in så kom ingen bild.
    Jag har en nokia 9802s med conax modul, sen provade in i min grane som har en smsung och det var samma ingen bild men första kort funkar inte andra.
    Tacksam för svar m.v.h jovani

  2. #2

    Re: vad gör jag för fel??

    Citat Ursprungligen postat av jovani
    Hej!
    Är det någon som kan säga till mig vad för fel jag gör när jag prog p-kort?
    Jag prog min granes kort och det var helt ok men det andra prog också det var grönt men när jag stopade in så kom ingen bild.
    Jag har en nokia 9802s med conax modul, sen provade in i min grane som har en smsung och det var samma ingen bild men första kort funkar inte andra.
    Tacksam för svar m.v.h jovani
    Med så lite upplysningar är det svårt att hjälpa dig! Du bör åtminstone skriva, vilken brännare & kort du har!

    majos

  3. #3
    jag har en multiprog 3.5 och och en m2 kort och brukar köra i banana program .i

  4. #4
    vilken version av conax modul är de?
    har de funkat förr?
    vilken sw på nokian?

  5. #5
    det har funkat fram tills nu och jag har testat hos min grane som har en smsung och där funkar fortforande den första men inte den andra.
    det måste felet vara när man prog kortet eller ?

  6. #6
    På de kortet som inte fungera ska du nog köra några gammla filer på innan du kör den fil som gäller nu de fanns några runt jul som de var lite speciellt med sen ska du se att de kommer att funka..........
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  7. #7
    var finns de nu?
    finns de på forumen?

  8. #8
    jovani, om du kollar i readme-filen till nya spöket så står det en adress där du kan ladda ner en old fil

  9. #9
    hej!
    det går inte att prog en old fil eller gör jag fel det står error men om jag ska prog andra fil funkar, visas card prog. men forforande svart
    tacsam för svar!

  10. #10
    Kolla batteriet, välj rätt komport, välj rätt brännare, highspeed = off!

    majos

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss