Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Knäx viasats nya system????

Knäx viasats nya system????

En fråga jag sökt svar på länge är om viasats nys system någonsin kommer att knäckas? var ligger problemet isåfall :?:

Tror det kan vara knepigt att svara på den frågan utan att ha knäckt det. Om dom kör samma system om 10 år så är väl chanserna rätt stora. Men menar du inom kort är dom säkert rätt små.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003

Re: Knäx viasats nya system????

Citat Ursprungligen postat av evilozzy
    En fråga jag sökt svar på länge är om viasats nys system någonsin kommer att knäckas? var ligger problemet isåfall :?:

Håller med frejac....omöjligt att svara på...vad jag vet så är väl inte brittiska NDS knäckt ännu....och dom har väl kört det i ett antal år om jag inte minns fel....så det är bara att vänta o se.... :!:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

Re: Knäx viasats nya system????

Citat Ursprungligen postat av P-son
    vad jag vet så är väl inte brittiska NDS knäckt ännu....och dom har väl kört det i ett antal år om jag inte minns fel....så det är bara att vänta o se.... :!:
    Det är väl iaf bort åt sex år, eller nått sånt? Eller är jag ut och cyklar?
    "Internet är en fluga som kanske blåser förbi. Jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet." -- Ines Uusman 12 maj 1996, då IT-ansvarig minister

men brittiska sky som använder nds har en MYCKET aktiv piratbekämpning. Dom byter t.e.x. ut originalkort löpande för att förhindra att hack kommer på de äldre korten
    /klas

--------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

Liknande ämnen

1. Viasats nya hd-kanaler
    Av Sminer i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 14:33
  2. Viasats Thompson box
    Av sopranos i forum Viasat
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-07-06, 08:29
  3. [LÖST] Viasats nya krypteringssystem.
    Av cerebri i forum Viasat
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-06-10, 17:55
  4. [LÖST] Viasats gone??
    Av Tobe i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-05, 16:13
  5. viasats lilla box?
    Av kojak i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-21, 21:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss