Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Hur kör ni kvinnor??

Hur kör ni kvinnor??

Saxat från ett annat forum.

När jag körde till jobbet idag, så tittade jag åt sidan och där kom en kvinna i en sprillans ny BMW.
    Hon körde i 160 km/h med ansiktet tätt framför backspegeln och sminkade sig med hennes kajalpenna.
    Jag vände bort blicken för ett ögonblick och när jag tittade tillbaka på henne igen upptäcker jag till min stora fasa att hon är halvvägs över i min fil fortfarande med ansiktet i backspegeln och med kajalpennan!!!

Jag blev så livrädd att jag tappade min rakapparat, vilken slog min skinksmörgås ur andra handen. I all desperation att försöka få ordning på bilen styrandes med knäna mot ratten, tappade jag mobiltelefonen från örat, vilken ramlade ner i kaffekoppen som jag hade mellan benen, vilket ledde till ett splash så jag brände STORA LUKAS och dom RUNDA TVILLINGARNA, när jag skrek av smärta så tappade jag ciggen som jag hade i munnen, som brände hål och förstörde min skjorta och BRÖT ETT VÄLDIGT VIKTIGT TELEFONSAMTAL!!!!
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

hehe... :P
    // Herman

Höjt bensinpris?
    Det stör inte mig, jag tankar alltid bara för 100 kr i-alla-fall!

*asg* Ja där ser man... Kvinnor i trafiken alltså...
    En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt

den va bra =)

/mami
    VU+ Duo2 DVB-C + Twin DVB-S2 med OpenVix.
    Parabol: 1x Universal LNB + Rotor

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    som farsan typ :lol:
    Dreambox

Citat Ursprungligen postat av reecord
    som farsan typ :lol:
    Använder han kajal?

nä han är Kaj Al

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss