Citat Ursprungligen postat av nimbusen
pena >

Kanske missförstod dig lite - Om du menar "ändra inställningar" genom att klicka på spänning av/på - Phoenix....i så fall, men inte så betungande, 2-3 sek "klickande".
Tycker också att produkt & support från AD-Tek. vinner över Infinity-kokaren.
Jag har aldrig behövt fippla nått med spänning av/på och Phoenix, visst jag gjorde det första gångerna ända tills jag uptäckte att det funkade precis lika bra utan.
Som det är nu så är det bara dra igång "spöket" direkt efter att datorn startat utan nått mer krångel..