Jag har aldrig behövt fippla nått med spänning av/på och Phoenix, visst jag gjorde det första gångerna ända tills jag uptäckte att det funkade precis lika bra utan.Ursprungligen postat av nimbusen
Som det är nu så är det bara dra igång "spöket" direkt efter att datorn startat utan nått mer krångel..




Svara med citat
