Nu förstår jag inte vad du menar. Jag har aldrig behövt rycka sladden från min mp3.6 för att den ska funka. Jag bara startar M-II.exe och väljer mp3.5 och sen programera.Ursprungligen postat av pena
Nu förstår jag inte vad du menar. Jag har aldrig behövt rycka sladden från min mp3.6 för att den ska funka. Jag bara startar M-II.exe och väljer mp3.5 och sen programera.Ursprungligen postat av pena
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.