Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: con*x

  1. #1

    con*x

    hej alla tycker att det är nog om allt snack om cd det kommer att dröja mycket länge att få det nya filerna tom PDK kan för närvarande inte knäcka det så varför ägna sig åt all tomsnack om cd dom har lyckats med det dom har försökt att åstakomma med tack vare folk som tog det här med att sälja mII kort till folk för att tjäna pengar när man i lung o ro kunde titta på cd med kodskifte då och då det kunde man leva med MEN det här får absolut inte mig at teckna ett cd abb för det ''FREE TV FOREVER'' :smile:
    dreambox7020 160cm glasfiber + 90cm
    funcard . MII mp 3.6.titanium2,Dragoncam,Cryptoworks

  2. #2
    <När kommer dom nya koderna tii canal digital M11

  3. #3
    jag tänker inte heller teckna cd abb , kan man se något gratis så kan man annars så skiter jag it , ser ju endå mest på kanal 5 ibland

  4. #4
    kör med bas abb och tänker inte skaffa mig nåt mer!
    Det e bara en bonus om man i bland kan se annat än 4&5:an! Man sitter väll ändå nog mycket framför tv:n!

    men det är mest kul och greja med programmering och dyl...inte bara tryck "prog" på spöket!

    ha en trevlig kväll alla!


    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  5. #5
    de säker dom flesta som tecknar ett bas abonnemang nu
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av toxie
    de säker dom flesta som tecknar ett bas abonnemang nu
    det tycke jag iaf är helt ok!
    det jag är i mot hos CD är det att när jag tecknar ett abb MÅSTE jag betala för en massa jag ALDRIG ser på! Tex vh1, tcm etc....

    det handlar INTE om pengar eller att se GRATIS, det handlar om att jag blir TVINGAD till nåt jag inte vill!

    Jag kan mycket väll tänka mig att betala 200,-/mån om jag får VÄLJA vad jag betalar för!

    amen! :lol:


    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  7. #7
    Helt rätt för mej också, skulle gärna betala för de kanaler jag själv fick välja1

  8. #8

    Aldrig i livet.

    Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Varför ska slutkonsumenten betala för att se reklamfinansierad tv? Varför ska vi vara de som tar smällen i tv-distributörernas totalt knäppa affärsmodell? När jag som konsument kan välja distributör och innehåll helt på egen hand och inte är fast i, vad som i realiteten är ett, monopol, då ska jag med glädje betala. Innan världen är den internet/ip-baserade pay-per-view-Tivo som det en dag kommer vara, tänker jag inte ge varken kabel-tv- eller satellitbolag en endaste krona till.

  9. #9
    Därför att du får betala digital avgiften och 6% moms på det hela i en övergångs period som varar hela livet.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  10. #10
    Varför inte ta ett lokalpaket med 1:an, 2:an, 4:an, 4+ och femman.
    Kostar bara korthyra.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss