Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: RIP Gratis TV3, ZTV

MTG har licensierat TV3, Kanal 5 och TV8 till Boxer TV Access AB fram till och med våren 2008...

Kanal 5 är inte MTG...

Nej kanal 5 är ett eget bolag , där emot är det så rätt så TV3 , ZTV & 8:an kommer va kvar på boxer !

Beklagar misstaget, TV8 är ingen kanal jag (eller nån annan) tittar på särskilt ofta så det var nog därför jag blandade ihop begreppen ;-)

Chevaman skrev:
    Pratade just med en kolle som ringde från viaspratt, å han sa att tv3 & ztv skulle bli borta helt från boxers utbud. synd. nu ville de istället att ja ska teckna för 99:- i månaden via parabol......

Men då är man ju dum när det finns P-Kort......

Matuhl skrev:
    chevaman menar nog via parabol och viaccess

Har jag missat något ???? Mig veterligen finns det inga priatkort för vare sig markbundet eller parabol för att kunna se TV3 eller ZTV.

Citat Ursprungligen postat av rox
    Chevaman skrev:
    Pratade just med en kolle som ringde från viaspratt, å han sa att tv3 & ztv skulle bli borta helt från boxers utbud. synd. nu ville de istället att ja ska teckna för 99:- i månaden via parabol......

Matuhl skrev:

Har jag missat något ???? Mig veterligen finns det inga priatkort för vare sig markbundet eller parabol för att kunna se TV3 eller ZTV.
    Kolla när det var skrivet, då fungerade det INTE numera.

Citat Ursprungligen postat av rox
    Chevaman skrev:

Matuhl skrev:

Om herrn tar o tittar på datumen på inläggen så förstår du nog

Liknande ämnen

1. TV 1000 Gratis
    Av poolle i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 09:32
  2. Gratis kanalerna?
    Av sarre i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 09:11
  3. Gratis NamnUpplysning..... (118 999)
    Av Zoomaz i forum Övrigt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 14:14
  4. TV3 gratis
    Av limo i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 17:31
  5. gratis tv
    Av kricko5 i forum Com Hem
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 19:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss