I vilka utbud kommer kanalerna att finnas? Kommer Viasat sport 2,3 vara i medium paketet?
I vilka utbud kommer kanalerna att finnas? Kommer Viasat sport 2,3 vara i medium paketet?
Det enda som går att få ut är att VS 1 kostar 59:- och att fr.o.m. 1/3 kommer VS 2 o 3 ingå i det priset. Samma sak med TV 1000 så kommer alla 6 kanalerna kosta 199:- fr.o.m. 1/3. Om alla VS kanalerna kommer att ingå i nägot paket går inte att få fram. Bara att vänta o se.
Skulle ju vara kul om Viasat History dök upp också. Viasat sumpade History Channel från TV8 för att istället starta sin egen historiekanal.
TV1000 är ett eget kanalpaket. Viasat Sport-kanaler kanske hamnar i LARGE-paketet. Tror inte att de kommer att finnas i MEDIUM, där får man nöja sig med ExpresSport.Ursprungligen postat av Rymdpojken
Om jag har fattat det rätt lär ännu fler kanaler dyka upp.
Jag snackade med CH kundtjänsten i början av veckan när jag fixade en ny box, har äntligen digitaltljudhan jag snackade med sa att digitala verisioner av 3an och kanal5 va på gång,, han kunde dock inte säga när så förhoppningsvis så är dem med också.
Är det nån mer än jag som saknar en tvilling kort tjänst från comhem?
// M
Det kanske var samma kille som lovade mig digitala 3:an och 5:an före årsskiftet (vilket årsskifte). Nåväl, förr eller senare lär det hända. Frågan är vad de förväntar sig att man ska vara beredd att betala för att få en digital version av en kanal som man redan har. Har en känsla av att jag kommer bli besviken...
Jag tror att det är TV3 och Kanal 5 som stretar emot i detta fallet. De vill helt enkelt ta betalt en gång till för att com hem sänder en digital version av deras kanaler. sjukt.Ursprungligen postat av janbananfan
Jag betalar lätt en avigft för TV3, Kanal5 och ZTV (förutsatt att de kostar som andra vanliga kanaler och att man kan byta in den i paket etc osv).
Har tröttnat på att växla till "analog" tv bara för att kolla på dem. Kasst ljud, kass bild (märks speciellt när man har en 37" LCD). Plus att nu när man har HDD box, så vill man ha alla kanaler digitala![]()
ja har inte skaffat nå cardsharing eller liknande än
utan kör box med gammalt piratkort, dock så får jag inte in 1an längre sedan dom tog bort den från kanalplats 11
eftersom kanalplats 1 o 2 är digitala o lyser röda,
nåra tips?