Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Star TV

  1. #1

    Star TV

    När jag var utomlands kollade jag på nåra kanaler som hade ganska bra filmer tror den ena hette HBO eller liknande. Den andra hette Star-movies tror Star var en egen kanal-grupp.

    Vad behövs för att jag akn se dom här hemma i sverige? om det nu går.
    --> NOLLTOLERANS <--

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    ta reda på vilken satellit dom ligger på.


    hmm star movies har jag sätt i thailand om ja inte mins fel :?
    Dreambox

  3. #3

    Re: Star TV

    Citat Ursprungligen postat av braindead
    När jag var utomlands kollade jag på nåra kanaler som hade ganska bra filmer tror den ena hette HBO eller liknande. Den andra hette Star-movies tror Star var en egen kanal-grupp.

    Vad behövs för att jag akn se dom här hemma i sverige? om det nu går.
    HBO=Home Box Office
    Det är en filmkanal men också ett produktionsbolag. Du kan i Sverige se filmer som ä producerade av HBO. Syns på loggan i introt och eftertexterna i så fall. De har oftats kvalitetsmässigt bra filmer.
    Tyvärr känner jag inte till om den rena kanalen HBO finns att ta in här. Har själv saknat kanalen sedan jag bodde i USA.
    Auktoriserad julmusttestare.

  4. #4
    var jusst i thailand jag såg det. Har tängt att kassta in ett inlägg om detta tidigare men har inte orkat. Men jag kom på det när jag kollade den här tråden: http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=15568

    Om man läser villka kanaler som erbjuds finns Star med i deras utbud. Men doch verkar detta vara någon form av kabel-tv
    --> NOLLTOLERANS <--

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    På Hotbird har du HBO Polska.

    Mvh Kalle

Liknande ämnen

  1. Sky Star 1 (Nexus) (the driver 2.x from TechnoTrend)
    Av Esad i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-22, 20:47
  2. Fortec Star 5600 Plus
    Av realsimba i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-07-12, 16:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss