Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Skaffa Viasat

  1. #1

    Skaffa Viasat

    Hej!

    Jag funderar på att skaffa Viasat Guld (299kr/mån) och kollade igenom deras kanalpaket och såg att inga discovery kanaler står med, finns de med fast gratis eller är det tilläggs kanaler och kostar en viss summa? Samt hur är det med showtime? Jag har nu comhem och ser att det sparar mig ett X antal hundra per månad att skaffa Viasat iställe för att behålla comhem.. Men självklart vill jag ha kvar mina gamla kanaler och de enda jag har som jag inte hittat i reklambladet och på deras sida är Showtime och Discovery kanalerna, så jag undrar, vet ni något?

    Mvh Icanos

  2. #2
    viasat har inga discovery kanaler

  3. #3
    Det är ett Canal digital abb med canal+ du ska ha o ett bas abb på viasat , då har du alla svenska kanaler 1-5 o med showtime o discovery.

  4. #4
    nej inte bas på viasat.....! det finns ju p-kort till tv3/z-tv fortfarande....

  5. #5
    sorry, tänkte inte på det ops:

  6. #6
    Det finns inga kanaler som fungerar med P kort va? Om det skulle vilka isåfall? Letat lite men inte hittat något..

  7. #7
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Liknande ämnen

  1. skaffa dreambox
    Av mattematico i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 11:28
  2. Skaffa dreambox?
    Av jackoh i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 19:22
  3. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 11:20
  4. Skaffa abbonemang
    Av ehrlin i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-06-01, 08:55
  5. Skaffa Boxer
    Av Sweguy i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-31, 22:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss