om jag konverterar den försvinner väl all data därifrån?
om jag konverterar den försvinner väl all data därifrån?
nix det är kvar
såg att jag var sen men använder den D: som temp eller nått då?
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
T-bird: Jag vet inte om den används till något...Men om all data ligger kvar så är det väl lika bra att konvertera om den i vilket fall som helst??
Man väljer från rullningslisten Cd/DVD.Ursprungligen postat av crille-
är det filer du har på h-disken du ska bränna ut eller är det på skivor som du ska kopiera ?
Wargen: Det är en stor image fil från hårddisken som ska brännas...
Jag kollade i min decrypter (gammal visserligen) men där finns en inställnining under general som står på auto, den kollar förmodligen alla diskar och väljer den som har mest plats eller så.
Prova att välja custom och peka ut en disk som är NTFS och har tillräckligt med plats
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
börja med att konvertera om disken till NTFS sen tar du o bränner med nero , det ska inte vara några problem. lycka till nu![]()
Detta gäller bara när du lägga ned nått på disken och inte när han ska bränna från disken.Ursprungligen postat av T-bird
T-bird:Nej tyvärr kom samma felmeddelande igen...
Wargen: skulle du kort kunna berätta vilka punkter som ska väljas när man bränner dvdr i nero??
Men eftersom "buffer" varierar så mycket hela tiden under bränprocessen så kanske cacheminnet är fullt??
Försökt uppgradera brännaren med ny firmware??
Jag själv råkade ut för ungerfär samma efter en uppgradering... Vissa skiv-fabrikat får jag sänka till 1x efter det... Går åt helvete annars...