Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 27

Ämne: saxat från s**ps**p...KÖRT

  1. #11
    Opos card fungerar inte till Canal Digital norden....Finns inte några koder till det heler..Skulle tro att "OM" det kommer fungerande koder.. så
    kommer det till M2 m.m med..

    MVH E

  2. #12
    Det är monga som sänder i conax och det fins filler till Titanium också på den sidan. Men konstigt att det inte fins på de andra troverdiga sidor!

  3. #13
    Det är många som sänder i conax och det finns filler till Titanium också på den sidan som så många talar om. Men man ska ha det klart att detta är inte koder för canal+ det finns inga koder till detta,hoppas att dom fixar nya koder till MII korten för det skulle kännas så underbart det kommer upp mycket nya och konstiga tankar om andrakort men det är så att dessa fungerar inte heller på canal+ utbudet, skulle vara glad om man släpte endast famijepaketet i MII kortet! :wink: :wink: :P :smile:
    MVH
    ra60

  4. #14
    Sorgligt!!

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2003
    Inlägg
    67
    Tackad
    6 gånger
    Tiden kanske inte räcker för Team pok
    Jag skulle tänka mig att jobba med detta.
    men har inte det som behövs. sorry
    VU+ Solo2
    Toroidal 90 0.8W-4.8E-9E-13E-16E-19.2E-23.5E-28.2E

  6. #16
    Kanske fått kalla fötter på PDK när det blivit för mycket ståhej och dom känner att dom har tjänat nog på de korten dom prånglat iväg.....

    Bara en tanke ops:

  7. #17
    hoppas dom släpper ett nytt kort som tex M-III
    --> NOLLTOLERANS <--

  8. #18
    Hoppas att det löser sig på nått sätt och att nån annan som har mer ork (kvar) tar över.
    "Internet är en fluga som kanske blåser förbi. Jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet." -- Ines Uusman 12 maj 1996, då IT-ansvarig minister

  9. #19
    jag undrar om man kan köra de kvarvarande viasat kanalerna på MII det gör ju ändå ingen nytta nu....en länk till ett ställe där jag kan hitta filen skulle vara tacksamt oxå...

  10. #20
    Jaha och jag fick hem mitt MII kort förra veckan.

Liknande ämnen

  1. Saxat från mina PM under kvällen =)
    Av forhike i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 22:55
  2. saxat,,frånst--st
    Av wiggen-cx i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 17:47
  3. saxat fr annat forum....andg CD
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 13:44
  4. Nu är det kört!!
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-02-10, 22:55
  5. saxat från christers nyhetsbrev
    Av flodis79 i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-15, 19:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss