Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: tv4+

tv4+

Varför kan inte Comhem byta plats på tv4+ och den Comhemkanalen. Hur många skulle sakna Comhemkanalen?

Varför krävs det att nätet är uppgraderat för att få in TV4+? Räcker det att bara nätet i fastigheten är uppgraderat eller måste nätet fram till fastigheten uppgraderas med?

Det som sägs från ComHem är:
    3 hål i väggen ger TV4+ i grundutbudet

har man inte det så har man fortfarande TV4+ men sunkversionen med taskig bild.

Det hela har att göra med att någon annan kanal ligger och stör den frekvens som TV4+ använder.

ComHem kanalen komer vi nog aldrig bli av med. Varför skulle ComHem vilja ta bort en kanal som bara är till för att göra reklam för dom.

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Jag har inte tre hål i väggen och lika bra bild på Tv4+ som dom andra...
    Jag tog dit en comhemtekniker som trimmade in signalen i hela huset. Han tog inte betalt heller!

Citat Ursprungligen postat av ktd
    Jag har inte tre hål i väggen och lika bra bild på Tv4+ som dom andra...
    Jag tog dit en comhemtekniker som trimmade in signalen i hela huset. Han tog inte betalt heller!
    I vår förening hade vi också 4+ utan de "tre hålen", var faktiskt bäst bild på den kanalen också.

Men är nätet fram till erat hus uppgraderat?

Nätet fram till mitt hus är inte uppgraderat, är det någon idé att försöka trimma in nätet i huset ändå?

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    japp. vi har inte uppgraderat vårat nät fram till huset.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss