Är det en ren xp skiva du har eller ett sånt där bland tjaffs ???Du kan ju alltid bota från skivan och reparera xp...Har du startat xp i felsäkert läge och försökt återställa ??Du kanske kan ta hem en ny xp och uppdatera den du har...Tja det finns flera alternativ...Du kan ju se om inte det programet lagt dina filer i en backup om du kan komma åt roten..Har du viktiga saker i datan så försök göra en backup först och jävlas det så kör en ny ominstallering det spar ofta en massa tid och så blir systemet rent också..Jag vet inte hur många gånger jag rensat i system och bläddrat i filer för att förbanna mig själv efteråt att en ny installering hade gått snabbare...Fasen det tar ju inte mer än ett par timmar så är allt ok igen..Se bara till att du har drivisar så du kommer ut på nätet.Sedan tankar du ju bara hem det senaste..Jag fixade en data här allt gick som en dans tills dess att jag såg att jag missat drivisarna till ethernet kortet suck där sket sig uppkopplingen på internet...Nu hade jag tur som har 2 datorer till så jag kunde bränna ut drivisarna sedan funkade det....Lycka till.