Visst är det GRATIS men man slipper titta ...
Hur har det gått med UCS2000 osv .. totalt nerlagt? Jag delar idag abonnemang på Viasat och CD för mindre pengar än vad brännare och kort kostar. Och så är ursprunget Originalkort -man slipper koda om. Bara att knäppa på och vara glad.
Men det vore kul att få igång boxer också .... alt göra lika dant där. Att vänta och vara utan TV verkar helt fel lixom. Jag bytte för flera veckor sedan pga MII gänget började vackla och göra ett dåligt jobb, som man nu kan se resultatet av. Det går inte att ha ett system där EN tar hand om allt, när denna inte göre sig besvär. MII kortet är sålt i god tid.
Någon som vill ha min brännare? Vad säger alla dom som köpt ett MII kort för drygt 400 sek, eller lagt ner en tusenlapp med brännare, kort, frakt, uppdateringar etc, och en tusenlapp till för Conax modulen som numera är värdelös.
Det är både billigare och enklare så här! Man är helt oberoende av koder och chafs på datorn för att kunna glo på alla kanaler!
DM7025S har dubbla tuners, DM7085S har dubbla tuners och DVD brännare. Enda plumpen är att de bara har 160GB diskar.
Min Nokia 9802S är ändå inte godkänd längre för CD.