Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Bästa dvb-c kort för comhem:?:

Bästa dvb-c kort för comhem:?:

Vad skall man välja för dvb-c kort, om man är villig att betala max 3000 SEK? Det får gärna stödja 5.1-ljud och kanske framtida HDTV!

/KabelKillen

Bästa kortet för att använda för tillfället är TechnoTrend Premium 2.1 och liknande modeller från Fujitsu-Siemens och Hauppague.
    Nypris ca 2000-3000:- beroende på om man köper från tyskland eller sverige. Troligen är alla dessa slutsålda så det är begagnat som gäller.
    Tror att alla dessa har spdif som ac3 kan skickas ut på. De har även tv-out.

Bäst för HDTV och framtida bruk är budget-kort från ovanstående. Dessa är dock svåra att köra med cardsharing om det ens går. Någon som lyckats?
    Dessa kort är i stort sett bara en tuner så att man får in dvb-strömmen i datorn, alltså behövs en vass dator för avkodning och separat tv-out om man vill koppla till tv'n.
    Nypris ca 1000:-

Jag blir inte riktigt klok på det här.. Jag har tänkt att köpa ett DVB-c kort som jag ska använda som card sharing klient i windows, men jag vet inte vad jag ska våga handla. Det verkar ju som om hälften av korten inte fungerar! Jag tycker det är olika besked hela tiden, endel säger köp budget medans någon annan säger att budget kort inte fungerar.

Kan någon som nyligen köpt ett nytt kort som fungerar bra till en billig pening vägleda mig????

Liknande ämnen

1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 20:35
  2. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 21:09
  3. Bästa kort för vias..?
    Av boho999 i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-03-19, 18:42
  4. Vilket kort är det bästa???
    Av connyp59 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 13:15
  5. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 02:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss