Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: upc digital piratkort?

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    :roll: :roll: :roll:

    Om man hade bemödat sig prova sökfunktionen, och skrivit in orden upc och piratkort så hade man fått tre träffar. I alla så står där att UPC inte använder kort och att det inte finns någon känd lösning för att titta gratis. Men nu finns det en tråd till om det, som någon annan inte orkar söka efter.

    edit: Ja, jag är allmänt nego idag.
    det är en grej att svara på en fråga, det är en annan att försöka tracka mig för att jag frågat en fråga som ställts innan. det jag blev sur över var att du inte kunde svara normalt utan var tvungen å ha en negativ ton genom hela inlägget. hade du bara svarat hade ju inte meningen "Men nu finns det en tråd till om det, som någon annan inte orkar söka efter." skrivits, eller hur? den har ju inget med frågan å göra.

  2. #12
    I många andra fall (sök om du vill) så hade du fått ett svar av crew, där det står att du ska prova att söka - och sedan hade de stängt tråden.

    Jag bjöd både på svaret på frågan och ett tips om sökfunktionen.

    Visst, jag var något nedvärderande - men av att svara på (eller se) samma fråga flera gånger, när lösningen är så enormt lätt att finna kan ibland bli lite frustrerande. Och eftersom jag såg att jag var lite väl negativ så skrev jag även det, för att ta udden av det. Men det gick uppenbarligen inte fram så jag får försöka vara övertydlig nästa gång.

    Dock skulle jag aldrig nedlåta mig till personangrepp. Främst för att man tappar andras respekt då, men (naturligtvis) också eftersom det kan vara stötande för den utsatta. Men som jag skrev: Nog om det. Och jag menar det.

    Vill du fortsätta diskussionen är du välkommen att föra den i PM istället för här.

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    frejac har rätt i det han säger.
    Man ska ALLTID och då menar jag ALLTID söka efter en tidigare ställd fråga.
    ..jag läste: frejac har ALLTID och då menar jag ALLTID rätt...blev lite förvånad först

  4. #14
    Hahahaha. Jag läste ungefär samma sak och blev lika förvånad jag
    (även om vi båda vet att det är sant. hehe)
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. piratkort
    Av lasse52 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 13:08
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 13:48
  3. Canal Digital med piratkort???
    Av Zkoldo i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 19:58
  4. [LÖST] hur tillvekrar jag ett canal digital piratkort??
    Av Cihan i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-25, 05:22
  5. [LÖST] Piratkort til Canal Digital med M2 smartcard
    Av ølfis i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 17:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss