Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: "Tvbolagen vinner"

  1. #1
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger

    "Tvbolagen vinner"

    Alltså nu känns det inge bra, ska man vara tvungen att betala för tvprogram nu (bra tv-program som jag vill se d.v.s)
    Just nu känns det som både CD och Viasat har vunnit :evil:





    *obs* inlägget är skrivet med viss mån ironi *slut obs* 8)
    Multitasking means screwing up several things at once.


  2. #2
    Du glömde COM SLEM :doh:

  3. #3
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Du glömde COM SLEM :doh:
    Ja just ja, jag har inte dem så.. hur är det med Boxer, lika illa där eller?
    Multitasking means screwing up several things at once.


  4. #4
    Comhem = Svart
    Canal Digital = Svart
    Viasat = Svart
    Boxer = Svart
    UPC = Svart

    Hmmmm piraterna gör inget bra jobb just nu eller va säger ni ;-)

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    164
    Tackad
    1 gånger
    inte riktigt sant db finns ju

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av krone_swe
    inte riktigt sant db finns ju
    ja ja men systemen är inte knäckta på Dreamboxen.. de e folk som share sina orginal kort med andra.. det är 2 olika saker

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Citat Ursprungligen postat av krone_swe
    inte riktigt sant db finns ju
    ja ja men systemen är inte knäckta på Dreamboxen.. de e folk som share sina orginal kort med andra.. det är 2 olika saker
    kodknäckarna gör nog så gott dom kan när man använder "olagliga kort" så får man ju vara beredd på att kanalerna kan upphöra att fungera, du ställer bara krav vad gör du själv då? FÖRUTOM ATT KLAGA.
    tIDS NOG SÅ LÖSER DET SIG.
    SKIT I TV N SNART ÄR DET VÅR UT OCH NJUT AV NATUREN I STÄLLET FÖR ATT SITTA FRAMFÖR DUMBURKEN.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av ellep
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Citat Ursprungligen postat av krone_swe
    inte riktigt sant db finns ju
    ja ja men systemen är inte knäckta på Dreamboxen.. de e folk som share sina orginal kort med andra.. det är 2 olika saker
    kodknäckarna gör nog så gott dom kan när man använder "olagliga kort" så får man ju vara beredd på att kanalerna kan upphöra att fungera, du ställer bara krav vad gör du själv då? FÖRUTOM ATT KLAGA.
    tIDS NOG SÅ LÖSER DET SIG.
    SKIT I TV N SNART ÄR DET VÅR UT OCH NJUT AV NATUREN I STÄLLET FÖR ATT SITTA FRAMFÖR DUMBURKEN.
    Håller med :lol: Finns så mycket annat att göra. Huvudsaken man kan se Club Goa, :lol: :lol:
    Har man sett en film, så har man sett alla. Samma trista stories och dåliga skådespelare :cry: :cry:

    //Sailor

  9. #9
    Men va faan fram med koder ..Min fru sliter ut mig jag behöver alla serier på 5an alla filmer allllltttt så hon kan lämna min kropp ifred..Jag tycker nog att dom där knäckarna borde visa lite mer medmänsklighet.Vet inte vad gud tänkte på när han skapade mig ..jag fick 2 händer som ser lika dana ut ungefär fick två ben ser också rätt ok ut.Fick en snopp och 2 huven där huvudena ser åt helvete olika ut dessutom sitter ju det ena helt åt helsicke fel.Nää gubbar snabba på med mera koder och det snabbt innan jag rymmer och blir nunna och lär mig knyppla eller nåt..

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Mirage
    Men va faan fram med koder ..Min fru sliter ut mig jag behöver alla serier på 5an alla filmer allllltttt

    fins enkel lösning som kallas för ABBONEMANG eller är ni SNÅLA?
    ops:

    har fortfarande bild på allt..........inga problem! Och iAF sliter frugan i min underbara attleta kropp! :wink:


    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss