Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 38

Ämne: Det gör mig ont!!!

  1. #1

    Det gör mig ont!!!

    Att berätta att jag just sålt min själ och stolthet, för dom närmaste
    tolv månaderna framöver!. :-( :-( :-( .

    Hoppas nu PDK knäcker nyckeln till MII innan mitt
    slutgiltiga beslut, kråkan på pappret :cry:

    /Kilroy
    Sverige/Sweden/Shweden/Samhall/

  2. #2
    Se det så här , du är garanterad kanaler 12 mån framåt oavsett hur PDK lyckas eller inte.

  3. #3
    Jo men till vilket PRIS!!!.. då tar jag hellre dom pengarna o köper en Dreambox

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Jo men till vilket PRIS!!!.. då tar jag hellre dom pengarna o köper en Dreambox

    Dreambox!!!
    Kan den trolla fram CD-paketet???

    Hur då! är den unik på något vis???

    /Kilroy
    Sverige/Sweden/Shweden/Samhall/

  5. #5
    Nja.. asså genom den så kan man joina Cardsharing grupper.. Dvs.. man är 20-30 st som delar på att orginal kort.. då är det bara minimala kostnader, o man är garanterad att ha bild i 12 månader .. Den cardsharing gruppen som jag ska joina när jag köpt min dreambox, tar en fast summa en gång så har man garanterat sina kanaler.. de e inte bara CD där..utan Viasat -cyfra +, Digi turk..ja hur många satelit paket som helst... de är över 700 st som är me i den share gruppen nu...

  6. #6
    Varför inte köpa en deltasat och köra astra och hotbird och få in cyfra, skyitalia etc
    Samma utbud som canal digital utom femman men det kan man leva med. Ändå bara en massa skitdokusåpor där.

    ca 1500kr inkulsive frakten från Neptunsat.com=ungefär vad ett abbonemang för ett år kostar hos cd.

    Trevlig helg

  7. #7
    Jo det kan man oxå göra, men då är man inte säker när de blir större omkodnig..då kan man få svart i rutan som i Augusti 2004.. ingen Sky italia o ingen D+ o ingen Cyfra +.. men visst ere bra idé..för ex Cyfra + o D + o sky italia för den delen så har dom redan nästa månads nyckel offtast 1 månad innan..

  8. #8
    Men man måste erkänna att turkarna lyckats få fram en bra box till så billigt pris.

  9. #9
    Men nu blev jag nyfiken på cardsharing, har ingen som helst erfarenhet av det, hur funkar det?
    Vad behöver man?

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av sopranos
    Men nu blev jag nyfiken på cardsharing, har ingen som helst erfarenhet av det, hur funkar det?
    Vad behöver man?

    Jag instämmer
    Kan någon berätta mer :!: eller ska man söka på forumet,
    som det vanliga citatet brukar bli :?:

    /Kilroy
    Sverige/Sweden/Shweden/Samhall/

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss