Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: RGB / Scartswitch

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

RGB / Scartswitch

Tjo!
    Jag har tidigare kört SVHS-eftersom min hemmabioförstärkare klarar av att bildväxla sånt. Men häromdagen så köpte jag en joytech scartswitch (med fjärr och växling även för bla digitalt ljud) och ändrade då till RGB.

Jäklar vilken skillnad.

Tycker den röda färgen är lite väl klar, van vid blekrött som jag var innan.
    *garv*

Hur kunde jag varit så dum som kört SVHS i flera år??

Kan klart rekommendera Joytech AV-center, som den heter.
    Hade den även haft växlig för annat digitalt ljud än optiskt hade det blivit 100% bra betyg. Nu "bara" 99%. Haha.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

fint, ska lägga det på minnet :smile:

Har haft min Joytech i snart ett år och jag kan bara skriva under på vad frejac säger...

Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Tackad
    28 gånger
    Jag har en likadann, helt underbar Jag kan inte förstå varför inte alla TV-apparater har 6 st RGB-scart

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss