Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: hur kan jag kolla på viasat??

  1. #11
    Hej.
    Jag har för mig att jag har sett att det går att sätta i en modul på baksidan av boxen och använda ett fun eller goldkort, men jag kan ha fel.
    Har du en "kompis" som har en liggande så kan du ju testa.
    Då skulle det bli 3, ztv samt någon mer.

  2. #12
    Jag har inte haft några problem att köra Cd samt viasat på den boxen. Men redigera kanallista går som sagt inte.

  3. #13
    Det går säkert att köra 3:an och Z-tv om man har en viasat-modul, det sägs även att det ska gå att få igång TMB även på Strong. Detta är dock något som jag har misslyckats med trots att jag verkligen har försökt allt. Sök lite så finns det en ganska uttömmande tråd om det någonstans.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av sebbe-90
    kan jag inte ens se 3:an och ztv?
    enkel lösning=
    viaccess cam i bak & ett fun/guld kort.
    VU+

  5. #15
    Men kan man inte ha en mottagare med gamal mjukvara då och bränna ett guldkort
    ?
    Dreambox(500T)

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av P3774N
    Men kan man inte ha en mottagare med gamal mjukvara då och bränna ett guldkort
    ?
    Jo det går bra.

  7. #17
    Hur kan man köra ett CD-kort i strongen? eftersom du måste ha modulkort för att se det och man kan inte längre teckna sånt förutom om man inte kan grejja piratkort då...samma princip som förut när man hade Nokia 9802 och hade modul för CD...då var man tvungen att ha ett "common interface??" eller dyl kort för att få det att funka men som sagt kan man inte teckna det längre...

  8. #18
    CD-kort fungerar i Strongens conax-slot.

  9. #19
    Köp ingen cam till detta nu iallafall då de släcker viaccess 31/3. Det är mitt råd i allafall!

  10. #20
    Till jeja2000.

    Var har du hört att Viasat släcker ned viaccess 31/3?

Liknande ämnen

  1. Kolla här
    Av Mach 1 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 17:27
  2. Kolla
    Av razza77 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-30, 02:10
  3. Kan cd kolla?
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-09, 06:28
  4. Ni kan Kolla
    Av falcon2003 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-18, 06:51
  5. Kolla på ViaSat på canaldigital prylar??
    Av nikgusta i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 11:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss