Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: trådlöst

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782

    Re: trådlöst igen..

    Citat Ursprungligen postat av algot
    ..funkar detta med en samsung 9500 (via ci tror jag den heter, den bättre varianten..)? Var får man bra priset på routern måntro?

    /algot

    Kolla www.dlink.se

    www.datorbutiken.com säljer bla. deras produkter :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  2. #12
    Ursäkta mig, jag kanske är oerhört dum, men vad har grundfrågan med C*nal d*gital att göra överhuvudtaget? :shock:
    csgrupp, adsl? Pratar ni inte dator, spela på internet mm. Kan väl knappast ha med detta forum att göra?

    :? Matte :?

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782

    Re: trådlöst

    Kan man mha ett trådlöst nätverk skicka/ta emot dessa signaler för att på så sätt dela ut org-kortet? Om ja. Vad skulle krävas för prylar?
    Här har du svaret :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Mecman
    Ursäkta mig, jag kanske är oerhört dum, men vad har grundfrågan med C*nal d*gital att göra överhuvudtaget? :shock:
    csgrupp, adsl? Pratar ni inte dator, spela på internet mm. Kan väl knappast ha med detta forum att göra?

    :? Matte :?
    CS har inget med counterstrike att göra på detta forum, card sharing är däremot något som livligt diskuteras.

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Citat Ursprungligen postat av Mecman
    Ursäkta mig, jag kanske är oerhört dum, men vad har grundfrågan med C*nal d*gital att göra överhuvud
    taget? :shock:
    csgrupp, adsl? Pratar ni inte dator, spela på internet mm. Kan väl knappast ha med detta forum att göra?

    :? Matte :?
    CS har inget med counterstrike att göra på detta forum, card sharing är däremot något som livligt diskuteras.
    Jaså, mitt fel, men i Frågan står det adsl, Internet, 64Kb mm å inget om Canal digital, paraboler etc. är det konstigt att man undrar? Card sharing grupp oki......ny på det här. För mig ser hela frågan ut som en Internet-abbonemangsfråga rakt uppåner... :lol:

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av Mecman
    är det konstigt att man undrar?
    Nej inte alls, om man har läst hela tråden så får man både fråga och svara.

  7. #17

    trådlöst igen

    ..sorry. Har inte varit inne på ett tag. Men det gäller givetvis ett CD-abb som ska delas ut via cs. Och.. tack för alla svar. Jag hade då en Sammy 9500 VIA CI. En av grannarna har en Force.. nånting (dyr en med HD), men det spelar ju ingen roll. Ska försöka sätta ihop nåt som kanske kan funka.

    På återseende..

    /algot

Liknande ämnen

  1. trådlöst
    Av karl48 i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:22
  2. Trådlöst
    Av Balders-balle i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 16:22
  3. Trådlöst nät
    Av frejac i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 08:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss