Hejsan!
Hade tänkt att köpa ny dig box för canaldigital och viasat. De jag har tittat på är Digiality VC-CI304 och Force D-master 536S, men vet inte vilken. Är det någon som har provat ovan och kan komma med tips.
Tack för hjälpen
Henke 8)
Hejsan!
Hade tänkt att köpa ny dig box för canaldigital och viasat. De jag har tittat på är Digiality VC-CI304 och Force D-master 536S, men vet inte vilken. Är det någon som har provat ovan och kan komma med tips.
Tack för hjälpen
Henke 8)
Det du SKA köpa är en Deltasat från Neptunsat.
Emulerar de flesta systemen och kan idagsläget koda av viasat=tv3, ztv, skyitalia, cyfra etc vilket är en massa bra kanaler.
Du uppgraderar bara firmen via dator med en vanlig modemkabel eller knappar in koder direkt i boxen.
Billig är den också, ca 1500kr med frakt
Ha de´
ska du ha abb viasat så måste mottagaren ha INBYGGD NDS !
D.v.s
Nokia 9802 med conax modul
Nokia 9902 med conax modul
Dreambox
Triax
Strong
Har beställt en Digiality VC-CI304 kommer i slutet av nästa vecka.
Tror det blir bra.120gb hårdisk + att man har dvd brännare till tv.....så då ska man nog klara sig
Tack för svaren!
Zebran har du lust att infa mig om hur den är och fungerar?
Henke
Jorå det kan jag göra.....är inte särskillt duktig på det här med motagare.Anledning till att jag valde den den de 120 gb, tyckte det var bra.
Vad är du du vill veta om den sen när den kommer Henke?
du kan se tv3 ztv så länge viasat sänder viacess sen är det kört dom ska eventuellt sluta med det den 1 april 2005 men det kan bli längre
vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ
Hej Zebran.
Det som skulle vara intressant med Digiality VC-CI304 är t ex om det är lätt att göra inställningar och att använda den.
Henke 8)
oki...Henke.....får motagaren på fredag anagligen så efter helgen ska jag väll kunna ge ett omdöme.
Lär dröja ett tag Henke.....får inte mitt nya kort från CD förrän nån gång nästa vecka