Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 29 av 29

Ämne: Cardsplitter till boxer?

  1. #21
    Ett annat alternativ, åtminstone för boxer är trådbunden klient tillsammans med en kortserver. Relativt lätt att få igång.
    (googla på "Alex, CS-klient")

  2. #22
    Vision Cardsplitter har trådburen utdelning till mottagarna (upp till fyra stycken), hittade den på netto.nu

  3. #23
    Har läst lite om SmartWI och Samsung B260V men inte fått riktigt grepp om det. Fungerar eller fungerar det inte felfritt med denna mottagare?

  4. #24

    Cardsplitter istället för tvillingkort till boxer

    Jag kan varmt rekommendera Hansa Electronics cardsplitter "Smart WI" har haft den nu i 6-mån. fungerar perfekt till mina 3 decodrar(fung.med upp till 6) utan avbrott, är alltså en trådlös cardsplitter.

  5. #25
    Jag har nu kört med cardsplittern i 1 år nu på tre boxar....funkar kanon. Hänger sig någon gång då och då men det är bara att dra ur och starta om sen går det igen.

  6. #26
    Hej.
    Kan köpas i sverige, "Smartwi" Verkar fungera bra för en del och dålig för andra. Det är viktig att ha rätt fabrikat på sin Box.

    http://www.voxon.se/product/item.aspx?itemID=4896663

    //MT

  7. #27
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Jag har testat: Sagen alla modeller funkar. Triax alla funkar, Nokia alla funkar, Thomson alla funkar. Bara kört Boxer med SmartWi, men man MÅSTE uppdatera programvaran i både centralenhet & slav-korten.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  8. #28

    Vision Cardsplitter

    Gick in på Netto.nu, inget om Vision Cardsplitter!

  9. #29
    Jag har kört smartwi på 3 boxar i snart ett halvår utan problem, samsung och nextbase nyare modeller och en nokia som har många år på nacken.

Liknande ämnen

  1. cardsplitter till viasat?
    Av luc1fer i forum Viasat
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 21:23
  2. newcs + Boxer + Wi Cardsplitter + eyetvcamd
    Av Mr.Mac i forum Mac OS X
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 09:28
  3. Cardsplitter till boxer
    Av sf1234 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 06:09
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-14, 21:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss