Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Canal Digital PPV

Canal Digital PPV

Hej!

Jag undrar om d går att se på PPV (pirat) är PPV annat en Kiosk? Visar kiosk bara filmer? Vilka är PPV för sport?
    Jag har en orginalkort från CD fast det ska vara till kabel-TV nätet, tyvärr kunde jag inte beställa fler kanaler än C+,C+sport, C+ film C+ more film...... inga ppv gick att beställa pga att jag har SOL-kabel-tv som har nån typ av filter, vad är det för mening då att pröjsa för kanal digital då??? Så jag ska snart skicka tillbaks boxen+kortet till CD. Mmmh iaf så tänkte jag att det vore nåt att testa kortet i min Nokia mediamaster 9802S med min dragon modul såklart, och de funkade kul.... men nu undrar jag om jag vill se sporten alla PPV och Kiosk och allt vad d heter, var och hur hittar jag det?
    På CD's hemsida visas d bara vilka matcher som går att beställa men inte vilken kanal som visar matcherna eller vad kanalerna heter.

Alltså här är frågorna:

1. Finns d någonstans där man ser PPV's tablå för sport, vilka PPV kanaler som sänder vad?

2. Är Kiosk kanalerna bara filmkanaler?

3. Var hittar jag "Match= XXvsXX visas på ppv kanal = XX"???

Re: Canal Digital PPV

Citat Ursprungligen postat av el_mito
    Hej!

1. Finns d någonstans där man ser PPV's tablå för sport, vilka PPV kanaler som sänder vad?
    http://www.sporttv.nu/ --->säsongskortet

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Tackad
    1 gånger
    1: På TV-biljett 1-6 kan du se vilka matcher som kommer eller visas just nu.

2: Ja

3: Du ser ju vilka matcher ska visas på Canal+ hemsida. Sen är det bara att kolla på TV-biljett 1-6 vilken kanal det är.

Citat Ursprungligen postat av Hermle

2: Ja

3: Du ser ju vilka matcher ska visas på Canal+ hemsida. Sen är det bara att kolla på TV-biljett 1-6 vilken kanal det är.
    Tack för svaren!

Här kommer det en till, på vilka frekvenser ligger TV-biljett 1-6?

/h

FORZA SSK!!!!!!

TACK TACK

Tack för alla svar ....... härligt när man får snabba svar och hjälp. Tänk om det vore så på tex. Försäkringskassan och andra myndigheter

Citat Ursprungligen postat av Hermle
    .
    visas det några matcher på tv-biljet 4,5,6? Har ej fått in dem i min box än?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Tackad
    1 gånger
    TV-Biljett 1-3. Frekvens 12.476
    Polarisering horisontell

TV-Biljett 5-6 ( TV- biljett 4 hittar jag inte)
    Frekvens 11.215. Polarisering vertikal.

TV-Biljett 4-6 har nog inte sänt något tror jag

Liknande ämnen

1. Canal Digital med Canal+ multiab
    Av thomasiby i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 16:24
  2. Dolby Digital på Canal Digital?
    Av qbjorn i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-05, 13:40
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 10:59
  4. Canal Digital?
    Av connyp59 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-23, 20:20
  5. canal digital hyr box analog eller digital?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 22:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss