Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Skräck / Rysare filmer

Skräck / Rysare filmer

Tja

Har fått ett ryck att ja måste se skräck / Rysare filmer....

Har sett dessa och vill gärna ha förslag på fler....

The Grudge
    The Village
    Hide And Seek
    The Ring
    The Blair Witch project
    Saw

KRAVEN är :

*Från år 2000>
    *EJ svensk film

Tackar på förhand

Synd att du har tidskrav... Det finns annars två kanoner, men de är från -79 resp. -88

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Alone In The Dark... Ganska rörig men gick att se på...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Deaaaaaas den filmen har fått betyget 1.9/10 (1,507 votes) på imdb.com

är den värd att se?

Självklart blir nästa film "The Ring" tur att piratebay finns :-)

fler förslag vore fint........

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    håller med att synd att du har tidskrav. Annars finns det mycket bra gammla skräck filmer som en rätt stor sckräk fantast så tycker jag facktiskt att dom gammla skräck filmerna var mycket bättre en dom nya.

om du skulle kunna tänka dig att se en gammla film är "the texas chains saw massacre" en mycket bra film!
    Dreambox

SAW är en bra film, går den in i horror kategorin vet inte, rysare är det väl, men otäckt är det.
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Kolla in det asiatiska filmutbudet. Överlägset bäst på skräck.

Men varför nyare än 2000?! Dom bästa filmerna är betydligt äldre än så. T.ex. några från spaggarnas storhetstid är ju fullständigt lysande.

Men surfa in på http://www.darkdisc.com och köp lite filmer. Där finns det mesta av det bästa av det sällsynta.
    Nollvision i skogen

Bara en liten kommentar:

Hide and Seek var grymt bra ur rysarsynpunkt. Det var den sista rysare jag såg med barn i. Ogillade redan innan rysare med barn i men jag tänker f*n inte betala för att bli så pass skrämd igen. Var väldigt nära att gå efter drygt halva filmen, och vänta på polarna på en pub, men då svängde den lite så jag stannade kvar.

Aldrig igen.

Fan så det svänger, som tonåring på 80-talet så sög man med glädje i sig alla bra rysare som producerades då, men nu tycker man bara det är jobbigt. Har rysarna blivigt jobbigare - eller är det bara så att jag är äldre?
    Gillade verkligen, den av så många hatade, The Village
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Jag håller med dig till 100% frejac! Jag skiter nästan ner mig av en del rysare nuförtiden. Inte f*n blev man så skraj förr?! Även gamla rysare så över lag tror jag inte att skräcken är starkare nu än förr. Men man förändras väl kanske.
    Nollvision i skogen

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @trollhattan
    Du ska inte alltid lyssna på vad IMDB's användare säger...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

1. Tips på filmer?
    Av Snouser i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 07:48
  2. spara filmer
    Av magnus i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 20:27
  3. DC hub för 70 och 80tals skräck?
    Av eviln i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 23:03
  4. DVD filmer
    Av BenkeBus i forum Övrigt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2004-09-18, 15:26
  5. filmer
    Av mackebull i forum Övrigt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2004-04-09, 12:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss