Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: har väntat ca 40min

Jag skaffade också ett CD abonnemang och har 9500ay.Kortet jag fick är gult och funkar bra i 9500ay, både i kortplatserna och med conax camen.

fungerar ej till 100% i min 9500AY

var i kontakt med cd och de sa att just detta kort som jag fick passar bäst i hop med combo boxen de skickade med. de kan ej garantera att kortet ska fungera felfritt på andra boxar... vilket det ej gör i min samsung 9500AY det blir störningar,bilden fryser till ibland mm..nackdelen är ju att det inte finns inbyggt viacess i combo så man kan använda GK till tv 3, ztv..förresten någon som testat gk i via modul på combon, ev så skaffar en sådan om det fungerar bra.

Ja de ska fungera med GK i via modulen på combo
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss