Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Någon som har ett bra tips .....

  1. #1

    Någon som har ett bra tips .....

    där man kan få tag i ett canal+ kort snabbt. Var hos expert idag, dom ville ha serienummer och märket på mottagarn ( samsung 9500 ) å sen skulle det ta 4-5 dagar innan jag fick det hemskickat av CD.

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782

    Re: Någon som har ett bra tips .....

    Citat Ursprungligen postat av mmmvvv
    där man kan få tag i ett canal+ kort snabbt. Var hos expert idag, dom ville ha serienummer och märket på mottagarn ( samsung 9500 ) å sen skulle det ta 4-5 dagar innan jag fick det hemskickat av CD.
    Du får nog tyvärr räkna med den tiden, du kan ju testa ringa cd direkt, men tar nog ungefär lika lång tid.
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  3. #3

    Re: Någon som har ett bra tips .....

    Citat Ursprungligen postat av mmmvvv
    där man kan få tag i ett canal+ kort snabbt. Var hos expert idag, dom ville ha serienummer och märket på mottagarn ( samsung 9500 ) å sen skulle det ta 4-5 dagar innan jag fick det hemskickat av CD.
    kan man teckna cd abonemang om man har en nokia 9802s?

  4. #4

    Re: Någon som har ett bra tips .....

    Citat Ursprungligen postat av James Bond
    Citat Ursprungligen postat av mmmvvv
    där man kan få tag i ett canal+ kort snabbt. Var hos expert idag, dom ville ha serienummer och märket på mottagarn ( samsung 9500 ) å sen skulle det ta 4-5 dagar innan jag fick det hemskickat av CD.
    kan man teckna cd abonemang om man har en nokia 9802s?

    Självklart kan du det...

  5. #5
    Nokia 9802S år inte godkänd av CD, så du kan inte teckna ett avtal med den!

  6. #6
    Beställde C+ paket + säsongskortet från canal digitals kundtjänst. Tog två dagar innan jag hade kortet

  7. #7
    Jag åkte till Power i Storängsbotten (Sthlm) och tecknade canal+ ab. (12mån bindning). Visserligen får du en parabol och en combobox som du måste ställa på vinden om du inte tänker använda dom men du får kortet direkt i handen.

  8. #8
    Det är klart att det går att köra CD på en 9802S. Jag kör med CD localpaket!!!! :!:

  9. #9
    Det är väl ingen sagt att det att det inte skulle funka, däremot så kan du inte nyteckna ett abb om du säger att du har en 9802.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    T-bird > Tycker det verkar märkligt agerande, iofs. inte de enda tokigheter knäppskallarna på Via och CD har gjort genom åren.

    Tänker på att det fanns ju 2 varianter av 9802 i början. En som hade Viaccess inbyggd och en modell som hade Conax inbyggd från fabrik. Kom ihåg när jag köpte en och då tillfrågades man vilken modell man ville ha. Bägge hette Nokia 9802.

    Men nu duger dom alltså inte ......
    :mrgreen:
    Även experten har en gång i tiden varit novis !!!

    DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E

Liknande ämnen

  1. [Löst] Tips om bra router någon....
    Av Tattisator i forum Hårdvara
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2017-11-15, 21:07
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 18:18
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 07:29
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 14:17
  5. Tips
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 21:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss