Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Guide till X-Sat CDTV410-C och nya Comhem-kortet

  1. #11
    Jag får inte till det. Då jag fört ut det gamla kortet (silverkort) så står det "kort felvänt", då jag för in det nya så står det fortfarande samma sak trots att jag testar byta kanal.

    MVH. Christian

  2. #12
    Någon som har problem att få in alla kanaler med sin XSAT box ? sedan i mitten av sommaren så får jag bara in sisådär 18 kanaler när jag gör mina sökningar, vet inte om det är boxen som knasat ur eller om comhem ändrat på nånting så man måste göra någon annorlunda inställning när man gör sina sökningar ?

    kör iaf denna sökmetod :

    Snabb (NIT)
    Frekvens : 362000
    Modulation : 64 Qam
    Symbol rate : 6875
    NIT-typ : Faktisk

    om någon ser något felaktigt med dessa inställningar eller vet om comhem ändrat något så tveka inte att svara 8)

  3. #13

    För många kanaler....?

    Jag har beställt COM-Hem och fick kortet dagen efter beställningen. Det står att det kan ta en vecka innan det fungerar men jag får redan in 38!!!! kanaler. Har inte beställt så många och vissa av dom är kanaler som kostar 150kr/mån! Har en Xsat som ovan och gjorde den rutinen för byte av kort vilket fungerade perfekt. TV 3 hoppar lite dock...

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 10:31
  2. Comhem kortet har slutat fungera med Ipbox:en
    Av legendshine i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 14:59
  3. Vilken hastighet i MHz på comhem kortet?
    Av Bogdan i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 13:47
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 16:22
  5. Logg från nya ComHem kortet?
    Av joad i forum Com Hem
    Svar: 157
    Senaste inlägg: 2004-05-16, 18:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss