Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: TMB på filarkivet?

  1. #21
    Skulle vara kul att ha den ifall det kommer igång frampå bara
    *FBK FOREVER*
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/
    DENNA TEXT BORDE ALLA HA.
    KOPIERA OCH LÄGG PÅ DIN SIDA!

  2. #22
    @Anders_79

    Lysande initiativ. Funkar bra hos mig och jag kör oxå XP.

  3. #23
    *SUCK*
    Undrar varför det inte funkar hos mej
    *FBK FOREVER*
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/
    DENNA TEXT BORDE ALLA HA.
    KOPIERA OCH LÄGG PÅ DIN SIDA!

  4. #24
    Hmm har tittat lite på det här men undrar lite saker.. Funkar det med bara en sorts brännare och om inte, vilka funkar... ser även att conax är med men inga filer vad jag ser?? kan någon vara snäll o förklara lite för oss lägre stående varelser vad detta är användbart till i dagsläget???

  5. #25
    Citat Ursprungligen postat av gollum
    Hmm har tittat lite på det här men undrar lite saker.. Funkar det med bara en sorts brännare och om inte, vilka funkar... ser även att conax är med men inga filer vad jag ser?? kan någon vara snäll o förklara lite för oss lägre stående varelser vad detta är användbart till i dagsläget???
    -Titaniumkort
    -Avkodar ett antal olika system, om det finns kända nycklar (alltså, conax fungerar om man har nyckeln, vilket vi inte har)
    -Brännare som klarar phoenix-läge
    -En mottagare som gillar TMB-filerna (T.ex. Strong 8700 är riktigt knusslig med denna fil)

  6. #26

    TMB ?

    Hej!
    Jag vill bara se vad man kan se för brogram med TMB ? Kan man se fotboll också? Jag har en nokia 9802 måste man ha en titanium eller man kan ha en m2 också?

    Jag fattar lite om den nu men på vilken satelit ligger alla desa kanaler.
    Kommer det att funka på en nokia 9802? nogon som vet eller har

    Tacksam för svar mvh jovani

    Edit av rejj: Istället för att skriva ett till svar, editera ditt gamla. Har gjort det åt dig nu.

  7. #27
    -Titaniumkort
    -Avkodar ett antal olika system, om det finns kända nycklar (alltså, conax fungerar om man har nyckeln, vilket vi inte har)
    -Brännare som klarar phoenix-läge
    -En mottagare som gillar TMB-filerna (T.ex. Strong 8700 är riktigt knusslig med denna fil)[/quote]



    Okej då ljusnar det lite... men varför Titanium? inget liknande på gång till MII?

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av gollum
    men varför Titanium?
    Titanium har en öppen utvecklingsmiljö så att alla som vill kan skapa filer till dom.

    MII är det bara PDK/MII-teamet som kan skapa filer fil.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. images i filarkivet
    Av Bond007 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 19:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss