Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: svårt att få CD

  1. #1

    svårt att få CD

    Jag sitter som ordförande i en förening och vi ville skaffa CD för att kunna se fotboll och hockey, men när jag gick in på Audio & Video och skulle fixa ett abonemang så gick inte detta för man kunde inte skriva det på en förening. Så jag ringde till CD för att få reda på hur man kunde lösa detta och jag fick ett nummer till Telenor i Karlstad där dom svarade att det gick nog inte att lösa på något sätt och om det gick så skulle det kosta 2000 exkl. moms/månad vilket är helt orimligt! Problemen vi har är, för det första att vi inte har tillräcklig inkomst för att teckna ett abonemang privat då vi är studenter och för det andra att styrelsen bara sitter i 12 månader åt gången och då blir det problem med abonemanget om något tecknar det privat. Det är bara 4 månader tills vi byter styrelse nästa gång. Någon som har något förslag på hur man skulle kunna lösa detta problem?

  2. #2
    har ni kollat med comhem och boxer dom "hostar" ju också canal+ kanalerna....

  3. #3
    MM kolla med com hem..gå in på

    http://www.comhem.se/publik/www/port.../OrderTV/begin

    Skriv in ditt post nr o kolla om ni kan få com hem utbudet.

    Sedan kan du ta small packetet och välja vilka kanaler du vill ha själv

    0 månaders bindningstid
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  4. #4
    Kan tyvärr inte få ComHem..... =(

  5. #5
    Det är väl bara att teckna abbet på nån i föreningen och sen göra upp det ekonomiska internt!

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    62
    Tackad
    2 gånger
    Kan det hjälpa om man skapar ett bolag, typ KB, eller EF, så får ni teckna det på organisationsnumret..

    Eller kolla om du kan teckna det på nätet, företag med abbonemangsformer brukar inte reagera att organisationsnumret/namnet inte är just ett privatnamn eller företagsnamn som de kanske ber om i formuläret.

Liknande ämnen

  1. Svårt att få fram Epg på Svt...
    Av MyB5 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 18:40
  2. Varför så svårt?
    Av mac2332 i forum Com Hem
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-06-06, 18:01
  3. Är det så svårt eller ??
    Av ramula i forum Canal Digital
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 08:42
  4. [LÖST] Är det svårt o programera?
    Av Badboy i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-15, 16:29
  5. [LÖST] Har svårt och bestämma mig :(..
    Av Badboy i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-16, 08:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss