jag kapitulerar ang viasat. beställde via guld från eklid.nu till grejen efter att jag graderade upp nokia 9802 så försvann bilden från eurosport int.finns det nån lösning?.jag har kvar ljud men ej bild.
jag kapitulerar ang viasat. beställde via guld från eklid.nu till grejen efter att jag graderade upp nokia 9802 så försvann bilden från eurosport int.finns det nån lösning?.jag har kvar ljud men ej bild.
du har inget viass kvar
viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN
F**n va lätt ni ger upp
Jag har varkenas CD eller via o tänker inte bet för de heller
O samma sak med fildelarproblematiken, bojkotta nöjesindustrin
köp ingen musik eller film säg upp bredbandsabb. (bredare än 0,5)
de har man ingen nytta av ändå om man inte kan ladda film
så får vi se vem som vinner i längden
Jag kör också på den banan..Ursprungligen postat av kpla
VU+
nej,jag har inte alls tänkt att ge upp.det är bara det att hockey-vm närmar sig .det ryktas att viasat sport ska visa de flesta matcherna och då finns det inte så mycket att välja på.eklid hade ju skapligt erbjudande,betala 6 mån,titta 9 mån.nu till frågan igen.eurosportint. sänder de också i viaccess?jag har ju ljudet kvar,knepigt eller.eurosport finns ju på tyska okodat.finns eurosport 2 också i tyskland jag hittar den inte
betala 3 månader , titta 6 månader är de väll?
har själv ett antal abb. nu tror de är svart för en lång tid framöver på alla fronterna.....
Har Canal Digital (Canal+ paketet) , Boxer (Bas+Tvilling), Viasat (Guld som jag sagt upp)
teckna 6 mån.du bjuds på 7-9mån