Citat Ursprungligen postat av Hans
Hej !
Jag har gått på en blåsning jag har köpt en :oops: Nokia212T. Vad jag förstår så skall det gå att få den att fungera med piratkort om man använder en modul. Är det någon som vet vilken modul man skall köpa?
Är det bara Boxer man kan få in ?

Novis.

Neee ingen blåsning, det är en bra box. Men visst blir det dyrare än man räknat med. Men enl www.netto.nu så kommer det antipirat-upptatering till andra boxar, så man är ju glad att 212t har plats för en CA-modul så man kan gå runt det. Du behöver en Viacess-modul om du vill använda guldkort - går att köpa tex på www.netto.nu för runt 1000 pix. Har hört någon påstå att det går utan modul, men är mycket tveksam till det. Även om det säkert finns någon som så småningom kommer på hur man kommer runt piratskyddet. Men man vill ju inte gärna vänta. :) Det ska även gå att mosca kortet, om man har ett äkta boxer-kort, men jag har inte provat. Jag kör guldkort med Viacess-modul och det funkar bra för mig.

EDIT: Ser att netto.nu tagit bort nyhetsinlägget om ny antipirat-programvara för andra boxrar, hmmm undrar varför.