Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: signal på 9321s

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

signal på 9321s

Min svåger har en NOKIA 9321s som han hade abb hos CD för några år sedan , jag har fixat CD p-kort till honom innan CD släck för p-kort, nu vill han titta via*** ( tv3 , ztv... under väntetid för CD :wink: ), men han fick ingen signal från sirius , använde orignal kort från CD för att söka signalen, men 9321s hittade ingen , om mottagare hittade ingen signal så det är omöjligt att prova olika kort ( BB_ aio , ssd9.... ) HJÄLP !
    ALLA SVAR MOTTAGES TACKSAM.

har du ändrat på parabol inställningar från 1-2sen kan du söka upp kanalerna på sirius
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

Tack för svaret ! ska prova ikväll .

Nej , det gick inte öppna viac*** med TMB , BB_AIO , SSID ,( utan viac*** modul ), finns annat råd ?

Tror inte att varken TMB eller BBAIO fungerar i en MHW box, rätta mig gärna om jag har fel
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

leta upp någon gammal 9800 eller 9780. men ladda inte hem nds du måste dra ur strömmen på natten

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Tror inte att varken TMB eller BBAIO fungerar i en MHW box, rätta mig gärna om jag har fel
    '

Det stämmer , har provat allt , men misslyckade , så måste skaffa via*** modul för att titta tv3, ztv....

har du ingen modul så blir det ett dyrt tittande. viasat släcker ner viass den sista mars. enligt de uppgifter jag fått. rätta mig om det är fel

Det är många som säger att viaccess ska släckas den 1 April men hittills har jag aldig sett någon som kan säga varifrån den uppgiften kommer.

Personligen tycker jag att det verkar märkligt att släcka viaccess när dom inte ens har klarat/velat släcka d2mac.

Men men.. det visar sig om några dagar hur mycket sanning det ligger i det här ryktet :shock:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. nokia 9321s
    Av matsan i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-21, 14:35
  2. 9321s
    Av Rogge96 i forum Canal Digital
    Senaste inlägg: 2004-10-16, 10:23
  3. Nokia 9321S
    Av acey i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-28, 06:27
  4. ATR nokia 9321s
    Av lordboyte i forum Canal Digital
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 10:54
  5. 9321s
    Av bjalex i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-16, 16:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss