Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Combo vs Samsung 9500EM VIA

  1. #1

    Combo vs Samsung 9500EM VIA

    Nån som vet om kortet som man får med till Combo (ny tecknat abb ) funkar i samsung? Funkar funcardet till via i combo? Andra fördelar/nackdelar. Behöver hjälp att välja box (har båda).

  2. #2
    Det finns väl ingen anledning att inte använda sammyn, ska du se kvarvarande viaccess kanaler med comboboxen behöver du en viaccessmodul, vilket du slipper med sammyn
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3

    störningar,uppdateringsproblem 9500AY

    NEJ kortet fungerar inte bra i sammy 9500 AY bör vara detsamma i EM det blir störningar med bilden och kortet uppdateras inte!!! funcard fungerar bra med via modul...men hade jag vetat detta innan.så hade jag hellre valt ett vanligt abb som inte säljs ihop med någon box..sammyn är en bättre box än combon.

  4. #4
    Jag undrar om det inte går att göra ett fun eller silver med en conaxbaserad fil för att öppna viacess med comboboxen utan modul. Jag har fan prövat allt jag kan hitta utan att det fungerar (ex. ds9 och bbaio)....
    Fungerar dessa öht. inte på denna boxen lr??

    /soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  5. #5
    Får "mosaik" störningar med combo kortet, när jag kör det på sammyn. Nån annan som får det?

  6. #6
    jag får ochså samma störningar.. pratade med cd och de sa att kortet fungerade bäst till combo boxen, har med filerna på org kortet att göra!!!

  7. #7
    Måsaik i rutan betuder dålig singnasturcka kålla jostera eran anten.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  8. #8
    Jag har mitt kort i en samsung 9500 EM VIA. Har funkat perfekt i 2 veckor nu. Har inte ens packat upp comboboxen. Varför skulle jag föressten. 3:an och ztv skulle jag missa då..........................

  9. #9
    du skulle missa hockey vm...och champ leugue vissa matcher sänds dock på via sport...

Liknande ämnen

  1. canal digital combo cdc-7000ST
    Av gollen i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 18:29
  2. 5.1 sound from combo box
    Av bodge i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 23:13
  3. combo box c digital
    Av chains i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-09-16, 20:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss