Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: combo boxen kopplas till kortet

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Vad jag vet så är det bara NDS (Videoguard) som låser kortet till mottagaren...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Hei
    Har samme problem selv med Cd de sier kortet er parret med Comboboxen og de kan ikke gi noe garanti at det skal funke i andre tunere og jeg har ringt Cd utallige ganger og klaget, og de sender nye kort stup i kvarten :-)) Alt åpner seg uten om BB live, BB går i 3-5 min så fryser bilde, men på det gamle korte går det som smurt Det som er så rart er at alt annet oppdaterer seg uten om BB ??
    Har editert Cardserver og satt Newcamd 5,28 til AU
    la kortet stå i tuner en natt så kommer bilde
    MVH
    Dulle
    Humax 5400 irc 6 in 1
    Thomson m/ NDS/ Conax cam
    Dreambox 7000S Gemini 2.0 USB/HDD
    NDS /CD
    CD - Combo box / Nokia
    http://satghost.dyndns.org/

Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Tackad
    1 gånger
    funkar till db7000s

skulle teckan abb idag utan att få med någon box och då ville dom ha mitt serienummer till min force box för CD kopplar numera kortet till boxen!(var hos Seths i gbg) F*n heller att jag går med på något sådant!! Skiter i allt va abb heter och väntar snällt på att dom knäcker det i stället. Får väl ladda ner dvd filmer istället.

Mvh Crall

det stämmer du kan bara få kort till godkända boxar
    Digiality vc ci 104 är godskänd tex
    annars så får du en comb box

jag fick min combobox i fredags och stoppade kortet i min db och hadde bild efter 5 min men i måndags så sloknade det och jag har fortfarande inte fått igång det. är det problem med uppdateringar i db ? (inte senaste pp). vågar man tala om att man kör db om man ringer cd-supporten ?

Liknande ämnen

1. Ta med Kortet/boxen?
    Av Potata i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 19:38
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 16:40
  3. [LÖST] Får ej till kortet !
    Av stiga i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-10-19, 10:50
  4. [LÖST] Nybörjare: boxen hittar ej kortet
    Av apan2 i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-08-13, 14:47
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 13:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss