Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: Då var själen såld då....

  1. #1

    Då var själen såld då....

    Svalde stoltheten idag och tecknade 24mån Viasat abb.
    Rätt bra deal though, 1st dvd/divx spelare, 1st receiver+parabol och sist men inte minst 2st DVD+RW skivor, jo man tackar ja för noll spänn+endast 230kr i start+halvårshyra av kort. 199kr/mån för guld i ett år är inte så svinigt. Och att ha möjligheten att välja silver from nästa år är heller inte dumt. Rätt bra deal tycker jag.

    Lillgrabben får väl Deltasaten och leka med nu...

    Ha de

  2. #2
    Var hittade du det erbjudandet :?:

  3. #3
    Tänker inte sälja mig så lätt men har funderat på att ta ett tvillingabonnemang på boxer, eller tvilling på viasat. Dock är det alternativ som är intressantast just nu telias bredbandstv för 129:- Dock saknas tv3 där.
    Auktoriserad julmusttestare.

  4. #4
    På Expert.
    Teckna 24mån guld abb. och betala 199kr/mån första året. Välj sedan i elfte månaden om du vill förlänga guldabbet och då betala 299kr/mån eller välja silver för 149kr/mån. TRY AND BUY heter erbjudandet.
    Som väldigt fin bonus så får man välja prylar hos Expert för 1500kr eller 1250kr i presentkort om man väljer bort att få grejerna installerade.
    Receivern+parabolen får man också på köpet.
    Det verkar bara vara Expert som har detta erbjudande och ett jäkla bra sådant, jag kände mig inte blåst när jag gick ut därifrån iallafall och det är ett bra tecken...

  5. #5
    Har hittat ett liknande erbjudande på viasats hemsida. Dock inget om att välja bort installationen och få presentkort. Kanske experts egen deal.

    Kanske skulle bli ett sådant paket och telia bredbandstv. Då har man ju allt viktigt och bra.
    Auktoriserad julmusttestare.

  6. #6
    24 månaders viasat expert erbjudande try and buy


    1 året
    upplägnings avgift 390 kr
    korthyra 249 kr
    viasat guld 12*199 = 2388kr



    2 året

    korthyra 498 kr

    viasat guld 299*12 = 3588 kr
    viasat silver 149*12 = 1788


    presentkort -1250 kr

    Så asså om man installerar själv så får man ett present kort på 1250 kr
    att utnyttja på på expert + att man får mottagare och parabol.

    Om man väljer att efter 12 månader fortsätta med viasat guld kostar
    kalaset totalt 7113 kr - 1250 kr = 5863 kr / 24 = 245 kr i månaden

    men om man efter 12 månader i stället välje viasat silver så kostar det
    totalt 5313 kr - 1250 kr = 4063 kr / 24 = 170 kr i månaden.

    Jag är ett matte geni
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  7. #7

  8. #8
    Får också krypa till korset.Var och fixade viasat igår 24 mån.Jämförde med kanal digital där var det första skrämskottet en uppläggningsavgift på 700:- bara för att få vara deras kund..Vet inget annat företag där man får betala för att bli deras kund(förutom ekonomibranchen)..Det slutade med att jag gick ut från expert med ett presentkort på 1105:- då drog dom bort uppläggningsavgiften på 395:-...Surt är det dock att man inte kan få kortet direkt i näven utan måste vänta några dagar på att får det...Får ändå erkänna att det är en konstig känsla att betala för ett abb.*Skål gubbs **

  9. #9
    Äri nte STRONG en bättre box? http://eklid.jetshop.se/
    FRÖLUNDA INDIANS RULES

    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/
    DENNA TEXT BORDE ALLA HA.
    KOPIERA OCH LÄGG PÅ DIN SIDA!

  10. #10
    Inte om man vill ha en dvd spelare på köpet istället för ett hemmabiopaket. Men visst Strong boxen är bra men som de skrev på Eklid så är den inte godkänd av Canal+ och det kan ställa till det i framtiden. Sökte efter kanaler på Thor i min nya viasatbox och hur jag än gjorde så gick det inte att hitta några kanaler. På Hotbird+Astra var det inga problem alls. Så dom är nog inte riktigt bästa vänner Viasat och Canal+.
    Har själv kopplat ihop den nya boxen med den gamla. Funkar bra då den nya är så liten att det mest ser ut som en klockradio på den gamla...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss