Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Då var själen såld då....

  1. #11
    Du känner dig inte blåst förrän du har tittad en tid och upptäcker att det är mest gammal skåpmat som serveras

  2. #12
    Har längtat så efter Reality TV på engelska med svensk text!! Inte dubbat på polska!!!
    Jiippiii

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av sopranos
    Inte om man vill ha en dvd spelare på köpet istället för ett hemmabiopaket. Men visst Strong boxen är bra men som de skrev på Eklid så är den inte godkänd av Canal+ och det kan ställa till det i framtiden. Sökte efter kanaler på Thor i min nya viasatbox och hur jag än gjorde så gick det inte att hitta några kanaler. På Hotbird+Astra var det inga problem alls. Så dom är nog inte riktigt bästa vänner Viasat och Canal+.
    Har själv kopplat ihop den nya boxen med den gamla. Funkar bra då den nya är så liten att det mest ser ut som en klockradio på den gamla...
    Vadå DVD istället?? Model : LH-T6340

    Musikanläggning med hemmabiofunktion och en totaleffekt 185W.

    Liten smidig musikanläggning har hemmabiofunktion och spelar DivX och Xvid. Receiver (radio och förstärkare), DVD och 5st små smidiga högtalare och en stor bas (i stereoläge behöver endast 2st högtalare och basen användas). I stereoläge har man 2x25 Watt och 60 watt till basen. I hemmabioläge har man 5x25 Watt och 60 Watt till basen. Radion har 50 förval och DVD:n spelar CD, MP3, WMA, SVCD, VCD, DVD, DVD±R/RW & JPEG bildvisning. Har avkodare för Dolby Digital, Dolby Prologic IIoch Dolby Prologic.
    FRÖLUNDA INDIANS RULES

    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/
    DENNA TEXT BORDE ALLA HA.
    KOPIERA OCH LÄGG PÅ DIN SIDA!

  4. #14
    På tal om vilket paket som är 'bäst'.
    Alla har olika krav. Personligen tycker jag att LG-systemet är skräp. Vill man ha Digital-ljudutgång så fungerar inte Strong, för den saknar det (har jag för mig). Men den har RF-modulator och det har t.ex inte nokia 220 och ett par andra viasatgodkända mottagare. ONOFF skickar bara med en DVD-spelare och på expert får man välja för sina 1500.

    @sopranos: Vilken box fick du med från expert, som inte hittar kanaler på thor?

    /M

  5. #15
    Även jag har nu sålt min själ... En tung känsla, men ändå kul med lite ny hårdvara. Valde Strongboxen med biopaketet.

    Tack för tipset, Bonuz! c-c Har du förresten nån erfarenhet av leverantören?

    Om nån spion på Viasat läser detta så är det nog på sin plats att den personen knatar raka vägen upp till sin chef och kräver sponsring av Comhit-siten. Här säljs förmodligen fler abonnemang än någon annan stans. Vilka håller med?

  6. #16
    Ingen aning har inte beställt ännu men det verkar vara många som köper där!!
    FRÖLUNDA INDIANS RULES

    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/
    DENNA TEXT BORDE ALLA HA.
    KOPIERA OCH LÄGG PÅ DIN SIDA!

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av Monzzon
    På tal om vilket paket som är 'bäst'.
    Alla har olika krav. Personligen tycker jag att LG-systemet är skräp. Vill man ha Digital-ljudutgång så fungerar inte Strong, för den saknar det (har jag för mig). Men den har RF-modulator och det har t.ex inte nokia 220 och ett par andra viasatgodkända mottagare. ONOFF skickar bara med en DVD-spelare och på expert får man välja för sina 1500.

    @sopranos: Vilken box fick du med från expert, som inte hittar kanaler på thor?

    /M
    Thompson dsi4200

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av Bonuz
    Citat Ursprungligen postat av sopranos
    Inte om man vill ha en dvd spelare på köpet istället för ett hemmabiopaket. Men visst Strong boxen är bra men som de skrev på Eklid så är den inte godkänd av Canal+ och det kan ställa till det i framtiden. Sökte efter kanaler på Thor i min nya viasatbox och hur jag än gjorde så gick det inte att hitta några kanaler. På Hotbird+Astra var det inga problem alls. Så dom är nog inte riktigt bästa vänner Viasat och Canal+.
    Har själv kopplat ihop den nya boxen med den gamla. Funkar bra då den nya är så liten att det mest ser ut som en klockradio på den gamla...
    Vadå DVD istället?? Model : LH-T6340

    Musikanläggning med hemmabiofunktion och en totaleffekt 185W.

    Liten smidig musikanläggning har hemmabiofunktion och spelar DivX och Xvid. Receiver (radio och förstärkare), DVD och 5st små smidiga högtalare och en stor bas (i stereoläge behöver endast 2st högtalare och basen användas). I stereoläge har man 2x25 Watt och 60 watt till basen. I hemmabioläge har man 5x25 Watt och 60 Watt till basen. Radion har 50 förval och DVD:n spelar CD, MP3, WMA, SVCD, VCD, DVD, DVD±R/RW & JPEG bildvisning. Har avkodare för Dolby Digital, Dolby Prologic IIoch Dolby Prologic.
    Jag menade att man inte kan välja vad man vill ha för "bonus" produkt hos Eklid, alltså inte den JVC XV-N316S som jag valde och är super bra som tar allt. Det var bara det

  9. #19
    1500:- ska man få i presentkort...

  10. #20

    Strong 8700 vs Thomson 4200

    Hej,
    Ytterliggare en som sålt sin själ och krypit till korset

    Jag valde en Thomson 4200 för jag har hört att Strongen suger.
    Stämmer detta eller är ni nöjda med den?

    Jag får byta och prova dom andra.

    Peter

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss