Kolla så här ligger det till. Hade Inter fansen brukat våld mot milans supportrar hade det vart fel, jag vet inte om du läste artikeln i ons där det stog att en ledare i Curva Nord ultras stoppade ett bråk mellan interfansen och 500 st förbipasserande Milan supportrar.
Fansen brukade INTE våld, dom vissa sitt missnöje öppet och det är det jag tycker är bra att dom inte går o mummlar för sig själva vad dom tycker utan visar det rakt ut.
Som jag skrev tidigare så ville Dida bli träffad, titta på matchbilderna. Dida är den ende spelare som är kvar i straffområdet och plockar undan flaskor fast det HAGLAR in bengaliska eldar och flaskor.
Det var inte något Hat mot Milan eller Dida Inter fansen ville visa. Utan sitt kraftiga missnöje med ledningen och dess sett att sköta klubben.
Att ledningen äntligen tar saker o ting på allvar, inte byta tränare inför varje säsong, köpa in 13 nya spelare varje säsong. Vet dom att publiken bojkottar matcherna och beter sig som dom gör om dom forsätter på samma bana så tror o hoppas jag att dom ändrar sitt tänke sett efter detta som skedde i onsdagens Ch League match.Ursprungligen postat av Johan