Visa resultat för omröstning: Vilka håller med mig att Curva Nord reagera på ett rätt sett?

Antal röster
35. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 1. Helt rätt, skulle göra samma sak om mitt lag drabbats

    5 14.29%
  • 2. Helt fel, de va bara pinsammt och skammligt

    23 65.71%
  • 3. Kan förstå deras besvikelse, men ett felaktigt sett o reagera som dom gjorde

    7 20.00%
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Älska Inters Curva Nord Tifosis.

  1. #1

    Älska Inters Curva Nord Tifosis.

    Det var helt underbart de dom gjorde idag.
    All frustration släpptes löst idag, fy fan såhära lycklig har jag inte vart på länge .. Ni som inte har sett matchen Inter- Milan lär kunna läsa om detta eller se på nyheterna.

    Efter ett felaktigt bortdömt mål för inter då brakar hela helvete lös på San Siro.
    Jag e bara ledsen att jag inte var på plats på Curva Nord..jag skulle riva ner stolarna o kasta in dom oxå!!

    NON MOLLARE MAI!!

    FORZA INTER FORZA CURVA NORD :clap: :clap: c-c



    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Tråkigt att sånna idioter ska förstöra en match.

  3. #3

    Re: Älska Inters Curva Nord Tifosis.

    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Det var helt underbart de dom gjorde idag.
    All frustration släpptes löst idag, fy fan såhära lycklig har jag inte vart på länge .. Ni som inte har sett matchen Inter- Milan lär kunna läsa om detta eller se på nyheterna.

    Efter ett felaktigt bortdömt mål för inter då brakar hela helvete lös på San Siro.
    Jag e bara ledsen att jag inte var på plats på Curva Nord..jag skulle riva ner stolarna o kasta in dom oxå!!

    NON MOLLARE MAI!!

    FORZA INTER FORZA CURVA NORD :clap: :clap: c-c


    Hoppas att det inte bara är jag som tycker att den här personen verkar vara dum i huvet

  4. #4

    Re: Älska Inters Curva Nord Tifosis.

    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Det var helt underbart de dom gjorde idag.
    All frustration släpptes löst idag, fy fan såhära lycklig har jag inte vart på länge .. Ni som inte har sett matchen Inter- Milan lär kunna läsa om detta eller se på nyheterna.

    Efter ett felaktigt bortdömt mål för inter då brakar hela helvete lös på San Siro.
    Jag e bara ledsen att jag inte var på plats på Curva Nord..jag skulle riva ner stolarna o kasta in dom oxå!!

    NON MOLLARE MAI!!

    FORZA INTER FORZA CURVA NORD :clap: :clap: c-c
    Det är sådana som du som gör att man blir orolig för sveriges framtid!

    Du är en IDIOT.

  5. #5

    Re: Älska Inters Curva Nord Tifosis.

    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Det var helt underbart de dom gjorde idag.
    All frustration släpptes löst idag, fy fan såhära lycklig har jag inte vart på länge .. Ni som inte har sett matchen Inter- Milan lär kunna läsa om detta eller se på nyheterna.

    Efter ett felaktigt bortdömt mål för inter då brakar hela helvete lös på San Siro.
    Jag e bara ledsen att jag inte var på plats på Curva Nord..jag skulle riva ner stolarna o kasta in dom oxå!!

    NON MOLLARE MAI!!

    FORZA INTER FORZA CURVA NORD :clap: :clap: c-c
    Tala bara om mental degenerering att överhuvudaget försvara och själv vilja vara med på något så korkat som detta.

    Vidare kommentarer behövs ej, vi som kommenterat detta är nog helt eniga om vad som är rätt och fel!
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

  6. #6
    EHHH ni vet inte vad riktig kärlek för laget är Curva Nord ULTRA TIFOSIS äger.. Som dom sa.

    Ni har era segrar- Vi har vår stolthet ...
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  7. #7
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    kärlek för laget? Tror du att det är de "ditt lag" vill? Att supportrarna ska förstöra matchen och att det nästa gång blir tomt på läktarna? Kärlek för laget.. kiss my ***!

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    EHHH ni vet inte vad riktig kärlek för laget är Curva Nord ULTRA TIFOSIS äger.. Som dom sa.

    Ni har era segrar- Vi har vår stolthet ...
    Skall man skratta eller gråta åt sånt här egentligen?? Finns det någon fungerande hjärncell kvar i ditt huvud "Anders_79"? Jag är tveksam...

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    EHHH ni vet inte vad riktig kärlek för laget är Curva Nord ULTRA TIFOSIS äger.. Som dom sa.

    Ni har era segrar- Vi har vår stolthet ...
    Om du inte visste det så är fotboll en form av underhållning som spelas på en gräsmatta med 11 personer i varje lag. Sedan sparkar man på en fotboll som ska gå in i ett mål, men det viktigaste är att man har roligt för det är en sport och inget livsviktigt!!

  10. #10
    Tyvärr jag har figthingspirit i blodet.
    Alla har rätt att ha sina egna åsikter, jag håller på Inter och tyckte att det var dags och visa sitt missnöje mot klubbens beteende dom senaste 5-6 åren.
    Jag tror inte att Inter ledningen hade fått upp ögonen om Curva Nords ULTRAS fans hade skrivit ett diplomatiskt brev, där dom förklarar sitt missnöje med hurvida klubben har skötts.

    Att Dida vart träffad synd för han, de ni kanske inte såg är att Alla spelarna stog på halva plan men dida valde att stå kvar o plocka undan flaskor o grejer..han visste att han skulle bli träffad och därmed straffa Inter ännu mer.

    Ni får tycka precis vad ni vill i denna fråga och vart jag står ja det vet ni redan.
    Men jag går inte o kallar nån av er IDOT för era åsikter i denna fråga, och tycker inte att man ska kalla någon annan person för IDOT bara därför att man har olika åsikter om saker o ting.

    Ehrlin: Vart står du i frågan om Abort? Eller Dödsstraff?

    Skulle va kul och veta. Vi kanske har samma åsikter där, men du kan väl inte ha samma åsikter som en IDOT eller hur Ehrlin
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss