På vilket sätt tror du att det som hände ska göra saker bättre?
På vilket sätt tror du att det som hände ska göra saker bättre?
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Anders_79, vad tycker du om Curva Nords ULTRAS fans?
Efter att ha läst i aftonbladet idag, så hoppas jag verkligen inte att du sympatiserar med idioterna!
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...631098,00.html
Tacka vet jag hockey, inte f** skulle jag ta med ungarna på en fotbollsmatch, titta bara vad som hände i GBG för några år sedan,Malmö senast nä låt dom spela utan publik tills fansen lär sig. ALDRIG HATA BARA ÄLSKA
Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
/samoth
Du gör ditt bästa för att idiotförklara dig själv! Det är en sak att ha en åsikt i politiska frågor, där vi kanske delar många uppfattningar, men det här är ju bara en lek som har gått överstyr, och du sympatiserar med dessa människor! Obegriperligt! Själv skulle jag skämmas om jag var ett Inter fan.Ursprungligen postat av Anders_79
Kolla så här ligger det till. Hade Inter fansen brukat våld mot milans supportrar hade det vart fel, jag vet inte om du läste artikeln i ons där det stog att en ledare i Curva Nord ultras stoppade ett bråk mellan interfansen och 500 st förbipasserande Milan supportrar.
Fansen brukade INTE våld, dom vissa sitt missnöje öppet och det är det jag tycker är bra att dom inte går o mummlar för sig själva vad dom tycker utan visar det rakt ut.
Som jag skrev tidigare så ville Dida bli träffad, titta på matchbilderna. Dida är den ende spelare som är kvar i straffområdet och plockar undan flaskor fast det HAGLAR in bengaliska eldar och flaskor.
Det var inte något Hat mot Milan eller Dida Inter fansen ville visa. Utan sitt kraftiga missnöje med ledningen och dess sett att sköta klubben.
Att ledningen äntligen tar saker o ting på allvar, inte byta tränare inför varje säsong, köpa in 13 nya spelare varje säsong. Vet dom att publiken bojkottar matcherna och beter sig som dom gör om dom forsätter på samma bana så tror o hoppas jag att dom ändrar sitt tänke sett efter detta som skedde i onsdagens Ch League match.Ursprungligen postat av Johan
Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!
http://aktivist.se/fullbanner.jpg