Visa resultat för omröstning: Vilka håller med mig att Curva Nord reagera på ett rätt sett?

Antal röster
35. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 1. Helt rätt, skulle göra samma sak om mitt lag drabbats

5 14.29%
  • 2. Helt fel, de va bara pinsammt och skammligt

23 65.71%
  • 3. Kan förstå deras besvikelse, men ett felaktigt sett o reagera som dom gjorde

7 20.00%
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Älska Inters Curva Nord Tifosis.

På vilket sätt tror du att det som hände ska göra saker bättre?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Tackad
    1 gånger
    Anders_79, vad tycker du om Curva Nords ULTRAS fans?
    Efter att ha läst i aftonbladet idag, så hoppas jag verkligen inte att du sympatiserar med idioterna!
    http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...631098,00.html

Tacka vet jag hockey, inte f** skulle jag ta med ungarna på en fotbollsmatch, titta bara vad som hände i GBG för några år sedan,Malmö senast nä låt dom spela utan publik tills fansen lär sig. ALDRIG HATA BARA ÄLSKA
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Ehrlin: Vart står du i frågan om Abort? Eller Dödsstraff?

Skulle va kul och veta. Vi kanske har samma åsikter där, men du kan väl inte ha samma åsikter som en IDOT eller hur Ehrlin
    Du gör ditt bästa för att idiotförklara dig själv! Det är en sak att ha en åsikt i politiska frågor, där vi kanske delar många uppfattningar, men det här är ju bara en lek som har gått överstyr, och du sympatiserar med dessa människor! Obegriperligt! Själv skulle jag skämmas om jag var ett Inter fan.

Kolla så här ligger det till. Hade Inter fansen brukat våld mot milans supportrar hade det vart fel, jag vet inte om du läste artikeln i ons där det stog att en ledare i Curva Nord ultras stoppade ett bråk mellan interfansen och 500 st förbipasserande Milan supportrar.
    Fansen brukade INTE våld, dom vissa sitt missnöje öppet och det är det jag tycker är bra att dom inte går o mummlar för sig själva vad dom tycker utan visar det rakt ut.

Som jag skrev tidigare så ville Dida bli träffad, titta på matchbilderna. Dida är den ende spelare som är kvar i straffområdet och plockar undan flaskor fast det HAGLAR in bengaliska eldar och flaskor.
    Det var inte något Hat mot Milan eller Dida Inter fansen ville visa. Utan sitt kraftiga missnöje med ledningen och dess sett att sköta klubben.

Citat Ursprungligen postat av Johan
    På vilket sätt tror du att det som hände ska göra saker bättre?
    Att ledningen äntligen tar saker o ting på allvar, inte byta tränare inför varje säsong, köpa in 13 nya spelare varje säsong. Vet dom att publiken bojkottar matcherna och beter sig som dom gör om dom forsätter på samma bana så tror o hoppas jag att dom ändrar sitt tänke sett efter detta som skedde i onsdagens Ch League match.
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

http://aktivist.se/fullbanner.jpg

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss