Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: tvillingabbonemang

tvillingabbonemang

Tänkte ta ett tvillingabb. med grannen , men enligt Viasats hemsida måste mottagarna vara modemkopplade till samma telefonlinje. Stämmer detta eller fungerar det utan modemkoppling? Någon som provat? :roll:

är det grannen så är det bara att dra med en telefonlinje

detta förutsätter att grannen inte ringer också på din telefonlina

mvh Robin

Tvillingabbonemanget har ingen som hälst kontakt med Viasat och du ska inte behöva koppla in boxen i något telejack alls.

Jag tecknade ett abb häromdagen.De sa att båda boxarna skulle vara kopplade till tele.Men jag har någor fel i ett jack så telefonen går inte att ringa med när modemena är inkopplade.ringde support fick till svar att jag behövde inte ha dom inkopplade utan jag kunde strunta i det Jag vet inte,det visar sig.

Tvilling

Tog ett igår och det kommer inom en vecka,och det behövdes ingen jävla telefonledning

enda anledingen till att de ska va i telefonledning är om du vill betsälla ticket - filmer....

det behövs teleabb! en polare har radio affär han sa att det behövs!

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Det är riktigt, INGEN TELEFON-INKOPPLING BEHÖVS, jag har haft tvilling enda sen dom lanserade det, och det fungerar prefekt...
    :roll: :lol:

(men det kanske är för jag snart ska bli tvilling farsa....he he)
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

finns det någon som är bombsäker på att det inte behövs teleabb?
    det kanske är något nytt som kommer? :shock:

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Citat Ursprungligen postat av rottweiler
    finns det någon som är bombsäker på att det inte behövs teleabb?
    det kanske är något nytt som kommer? :shock:
    Ingen kan ju se in i framtiden, men som det är nu, och har varit ett bra tag så behöver du inte det, men, du har ju heller ingen bindnigstid på tvilling, skulle det skita sig är det ju bara att säga upp abonnemanget...eller hur :!:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss