tack ! ska fixa med detta så snabbt som möjligt så att dom inte drar ner min sida... tusen tack !Ursprungligen postat av trollhattan
tack ! ska fixa med detta så snabbt som möjligt så att dom inte drar ner min sida... tusen tack !Ursprungligen postat av trollhattan
Http://www.cyberclown.se
- En massa coola spel.
@tony_soprano
Finns roligare rullningslister att köra med än std tänk på det :smile:
@1_2_3
Och så var det stavningskontrollen... igen.. påpekar lite försiktigt bara.. :wink:
/Håkan
DM800HD
OSCAM (Linux)
hmmm.... stavningen ska ses över..
det får mina kopisar göra
jag e inte bra på svenska![]()
- En massa coola spel.
www.phpportalen.net är inte helt fel om du vill lära dig mer om PHP. Finns massor med e-books och även vanliga böcker som är bra. O´reilly har en serie böcker som är riktigt bra. Bl.a om PHP
www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40
Lägg ner skiten... Åter igen en i den långa raden av meningslösa hemsidor skapad av en hemmapulare som tycker att sånt fortfarande är kul.
Tycker sådana som personen ovanför ska vara tyst. Hur tror du att jag började?
Tror du inte jag fick höra "äh lägg ner skiten, kommer aldrig att bli nåt, förstår du itne det, finns flera sådana sidor redan"
Nej.. jag tänker inte lägga ner den.Ursprungligen postat av geckoid
och JA jag tycker det är kul att hålla på med html och php som jag håller på att lära mig 8)
EDIT: Vi som driver sajten är bara 14-15 år.
- En massa coola spel.
Kunde du cykla från födsel?Ursprungligen postat av geckoid
www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40
Om man är 15 bast och har den entusiasmen och viljan att göra något eget som killen till synes har, anser jag att han skall göra allt utom att lägga ner det...Ursprungligen postat av geckoid
Har du nånsin varit färsk på något själv som du brunnit som fan för och göra, men fått det hela tvärsågat i botten direkt av någon? I guess not..
//CG
eller så är de de han har blivit. Han har nog alldrig lyckats med något och är därför mest bara avundsjuk. Inget att bry sig om.....keep up the good work!!